Se lasă seara . . .

9 iulie 2010 la 9:37 pm | Publicat în Carte | 4 comentarii

şi  odată cu ea . . . gândurile mele  . . .

 

Rarele daruri* ale celor mai pure iubiri nu sunt decât cedarea în faţa plăcerilor viitoare şi nicidecum generozitate .

 

( Departe de lumea dezlănţuită )

 

1. pro sau contra ?!

( eu sunt indecisă. aleg să cedez în faţa plăcerii, dar în acelaşi timp verbul ” a ceda ” are o anumită  valenţă-n mintea mea care nu corespunde cu cea din citat.)

2. imaginea ?!

( ăsta e felul meu de a mă relaxa. mâzgălesc fără a avea vreun plan. la multe curusi m-am ” resuscitat ”  aşa )

3. te-ai simţit bine-n ultimul timp ?!

( ok, e cazul s-o faci, nu mai pierde timpul ! )

Noapte bună, Copile !

Ai 21, zâmbeşte, Ale te iubeşte !

:mrgreen:

* * *

*dragă pitzi, aici nu e vorba de be em ve-ul de la Iri sau de viitoarea ţoală ce ai de gând să ţi-o tragi din mall

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Salut ..Tipo ! 😛
    Asa cum am intrebat-o si pe chiuchi te intreb si pe tine ( desi vorba cuiva , mai e mult pana departe 😛 ) daca pe 15 august ( vyio ) poti onora invitatia de a fi prezenta la…sa-i zicem un meeting al unor bloggeri autohtoni . Nu am in minte nimic extraordinar , iesit din comun ( o terasa , la o masuta rotunda la un pahar de vorba ..ceai..cafea..sau cum prefera fiecare ) . Importanta e buna dispozitie !
    Coincidenta sau nu , ca nume si amprenta a personalitatii ce „transpira” din textele tale , imi aduci aminte tot de alta Alexandra , o LionessA cu personalitate si multa tarie de caracter . Soo..ce spui ?

    • salutare .. Tipule! 😀
      ce să spun . . . foarte faină iniţiativa ta 😀 exact asta spun :)))
      nu ştiu dacă tu ştii că Lionessa asta e de pe undeva din Cluj,nicidecum din Galaţi, aşa ca voi, dar în mintea mea ar fi tare să ieşim toţi 🙂

  2. Daaaa , sa stii ca revelatia asta m-a lasat fara cuvinte !Pe semne ca si pe Vyio , ca vad ca nu mai spune nik . Asta e . Alta zi , alta aventura ..adica slalom prin viata 🙂 . In mintea mea te si localizasem , undeva prin centru , zona portului ( ceva mai aerisita in gandire ) . Da’ …tu considerA-TE detasata ! AM ZIS ! ( banuiesti a cui e expresia..nu ? )

    • haha , n-am întâmpinat mari dificultăţi în a-mi da seama a cui e vorba :))))
      citindu-ţi comentariul, la prima vedere , mă şi întrebam ” mă, ăştia fac o excursie-n Cluj de ziua ei şi vor să ne vedem ?! yeeey ” 😀 abia după aceea am realizat că tu siiigur nu ştii de unde-s eu 😛 dar oricum mă bucur că par a mă integra în ” zona portului” , aşa cum ai zis şi tu :mrgreen:
      să vă chefuiţi şi pt mine ! :*


Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.