Prima întâlnire a bloggerilor din CUA

7 martie 2010 la 2:54 pm | Publicat în Uncategorized | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Neaţa pentru toată lumea ! 😀

Nu, nu acum am făcut şi eu ochi, asta s-a întâmplat cu câteva ore-n urmă, dar nu pot să mă abţin şi să nu vă zic şi vouă ce fain zâmbesc eu 😀 pam pam !

Cine mi-a urat mie ” bună dimineaţa !” primul azi , a ?!

n-o să ghiciţi nici într-o sută de ani, na 😛

de ce ?! pentru că pot face pariu ( şi da, eu câştig mereu atunci când pariez ) că nu l-aţi bănuit pe Zamfir, nu ?! 8)

Spre marea mea mirare ( sau nu ) , majoritatea cititorilor mei nu sunt din Turda sau împrejurimile acesteia, aşa că nu aveţi de unde să ştiţi cine-i prietenul de mai sus dar, cum Ale e fată de treabă, vă voi face prezentările 🙂

Zamfir e cel ce a făcut tot posibilul pentru ca blogării din Comunitatea Urbană Arieş ( deşi sunt vecini de-ai  mei, majoritatea locuitorilor din Turda şi Câmpia habar n-au ce înseamnă cele 3 majuscule) să se întâlnească ieri, 6 Martie 2010.

Na, aşa, acum v-am lămurit şi-aţi înţeles şi ce-i cu titlul.

Acum … umm, ce mai am de făcut ( stai, ia-mă uşor, m-am trezit , am citit aproape vreo 2 ore, aşa că acum nu-mi prea găsesc cuvintele, cartea fiind în engleză, so . . . da, da, mă laud,  e prima mea carte serioasă-n lb. engleză 8) . . . Aleeee, iar ai deraiat de la subiect, come back !) . . . ce întrebare :))) logic, să vă povestesc cum mi-am petrecut ziua de ieri îm compania a 7 blogări faini ( că doar-s de-ai mei, nu ?!)

Deşi trebuia să ne întâlnim în staţia de la ” Trei Mocani”, n-a fost să fie. 2 autobuze de la Alis s-au stricat subit ( aici sigur e făcătură :)) ) unul după celălalt, aşa că , deşi eu cu  Ionuţ am fost punctuali, nu am reuşit să ne întâlnim cu Zamfir şi Florin.

N-a fost stres, până la urmă am ajus cu bine toţi la la ora 14 în Sala mică a Casei de Cultură ” Ionel Floaşiu ” din Câmpia Turzii.

Aici ne-am întâlnit cu Ciprian, apoi a venit şi Cristi şi, la final, elementrul surpriză, Ionel. ( dragu’ de el, ce surpriză ne-a făcut  . . . cu toate că tocmai ajunsese din Austria, ne-a cadorisit pe noi toţi cu prezenţa lui, tare mi-a plăcut.)

tot pe această listă ar trebui să-l trec şi pe blogărul Vasinca , cel ce, cu toate că n-a putut fi prezent la întrunire, ne-a transmis următorul mesaj prin Zamfir :

bineînţeles că Olimpiu n-a ajuns la timp, exact cum am zis eu, dar asta nu ne-a împiedicat să ne bucurăm de prestanţa Fanfarei „Promenada”, condusa de Sorin Salajean.

mai apoi, a ajuns şi întârziatu nostru ( da, mă leg de el – vezi, ce bună-s eu, nici n-am zis că te cheamă Olimpiu 😛 – pt că de fiecare dată îmi face aşa şi nici măcar n-are milă de nervii mei care-s întinşi la maximum atunci când trebuie să aştept pe careva 😡 ) şi a făcut schimb de ştafetă cu Ionel, el trebuind să plece.

ne-am mutat cu toată şandramaua peste drum, mai exact la restaurantul Parc, unde patronul a fost atââât de drăguţ încât ne-a oferit o delicioasă cafea . . . gratis 😀 Mulţumim frumos !!

şi-am râs, şi-am vorbit, şi ne-am distrat, şi ne-am amuzat copios la incidentul cu scaunul ( prietenii ştiu de ce 😀 !!) şi uite aşa a zburat timpul pe lângă noi şi, alelui , alelui, fiecare cu a lui, mai puţin Zamfir care . . .  a rămas cu ginecologul :)))

( mă, staţi, n-am zis în ce scop, poate fu unul pur informativ, cine ştie ? vreţi să aflaţi, clickuiţi blogul lui 😛 )

Noi suntem :

şi tot noi am pus la cale următoarea întrunire între prieteni – cum a zis Zamfir – , care va avea loc pe data de 17 Aprilie 2010, la ora 4 ( vot democratic , dom’le !!) undeva prin Turda, locaţia o vom alege pe parcurs 😉

Noii mei prieteni : ( eu cap de listă, doar eu-s singura fată, nu ?! da, ,da , ştiu, Olimpiu tot a aşteptat-o pe Adia să apară dar, bravo ei, l-a lăsat cu buza umflată !! you go , girl ! 8) ) ( eu mă  aşteptam la Zuzu dar, na, se pare că ăştia din ” Ghiriş ” se lasă aşteptaţi :)) )

safimcopii.wordpress.com -subsemnata vă încântă şi . . . descântă :))) , ca de obicei 😛
buddhalova.wordpress.com – Ciupa mea dragă, mai trebuie s-o prezint ?! 😀
totuldesprebeagle.blogspot.com
michealjackson.com
totul-despre-caini.com
autobycipapril.wordpress.com -toate de mai sus sunt ale lui Ciprian, un om minunat, am povestit o grămadă, chiar am format o „bisericuţă” , după cum s-a exprimat Zamfir, plus că e un om tare fain şi-mi place cum gândeşte ! 😉 ( mi-a arătat ceva site de prezentatre a bijuteriilor handmade ale lui din pietre preţioase la care am rămas cu gândul, doar că am pierdut link-ul. lasă, cu siguranţă că mă va ajuta el să-l recuperez.)
florincoman81.blogspot.comFlorin mi-a părut un om serios, la locul lui, dar care ştie să intervină şi să puncteze atunci când e momentul. apropo, să nu te simţi stânjenit pentru picanteria de la restaurant, în felul acesta partea a 2 a a întâlnirii ne va fi cam greuţ s-o uităm prea curând
crism.nameCristi a fost atât de drăguţ încât ne-a condus cu maşina. Mulţumim ! să-ţi trăiască ăla micu’. DAAAAA, are un bebe de o săptămână ! Andrei Gabriel ( are şi el blog, doar că nu-i ştiu adresa . . încă 😦 ) îl cheamă şi eu  abia aştept să văd pozeeeeee ! 😀
recuzita.blogspot.comOlimpiu e urâţenia ce-mi mănâncă mie minute improtante din viaţă făcându-mă să-l aştept.  DE FIECARE DATĂ !! aşa că-i urât din partea lui ?! da’ bineînţeles, mai ales cu o domnişorică aşa, ca mine :)))
gandescptmine.blogspot.com – mi-am amintit de Ionel abia după ce a plecat. nu ştiam unde l-am mai  văzut, abia apoi gândindu-mă ca da, într-adevăr, el e blogărul ale cărui poze de la nuntă le-am văzut pe net, mai demult. i le-am arătat atunci şi lui Ionuţ şi ne-am bucurat amandpi aşa, în anonimat, pentru fericirea ce se citea pe chipul său şi al soţiei lui.
zamfirpop.com – am scăpat de savarină.  am reuşit cu greu să-i zic pe nume, aşa că nu.i sunt datoare cu nicio prăjitură. uraaa ! mulţumim pentru tot ce-ai făcut pentru noi toţi. să sperăm că-n curând ne vom întâlni şi cu Ulise (blog canin ) , deci am fost 9 blogări, nu 8, căci Zamfir a fost şi reprezentantul căţelului

seara s-a terminat frumos, fiecare a plecat cu treburile lui, iar eu mi-am continuat poveştile cu Olimpiu şi Ionuţ acasă, la o porţie de cartofi prajiţi , pangasius şi medalion de rechin !

o delicateseeee !

şi voi, străinezilor, aţi fost vreodată la o întrunire de acest gen ?!

cum a fost ?!

ce-aţi vorbit, ce-aţi făcut ?!

sunt curioasă foc ( acum că eu am decartat atâtea din casă, tre’ să-mi daţi şi voi ceva înapoi, nu ?!) , dar voi citi mai spre seară, până atunci, vă pupă Ale şi vă doreşteun sfârşit de săptămână cât mai însorit !! 😀

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Nici daca as fi stiut de „eu mi-am continuat poveştile cu Olimpiu şi Ionuţ acasă, la o porţie de cartofi prajiţi, pangasius şi medalion de rechin!” nu as fi renuntat la intalnirea cu … ginecologul. Probabil, peste cateva ore, veti putea citi pe blogul meu cu ce Om minunat am stat de vorba!

  2. Si cat a costat evenimentul ?

  3. Ale, ai o cititoare fidela si de la Arad :> ma gandesc k stiai asta 😛 te pup:*

  4. Numai bine.
    Am observat ca esti curioasa care este blog-ul juniorului meu.
    Blogul este: http://mag.crism.name

    Am ramas surprins la ce post ai facut despre blogmeet. Eu am fost mai sarac in cuvinte. Dar fiecare cu ale lui.

  5. Tiii, eu nici nu stiam ca Adia şi zuzu sunt de-ai noştri. Să ne trăiască!

  6. Hehe, ma bucur ca v-am cunoscut! Data viitoare promit sa raman si la cafea si sa iti povestesc si tie si lui Ionut cum se face cu fericirea de la nunta 😉

  7. @ romania inedit: Evenimentul propriu-zis a costat numai vreo doua saptamani de framantari din partea mea. Sala ne-a fost pusa la dispozitie de Casa de cultura in baza unei cereri scrise catre Primarie si aprobata de colegul blogger-primar (deci, nu exista numai medic-primar!), Fanfara Promenada a venit din prietenia ce ma leaga, nu numai de dirijor, ci, de intregul colectiv, iar, cafeaua ne-a fost oferita cu prietenie viitoare de Lucian Ganea, patronul Restaurantului PARC , pentru ca Pizzeria Dana nu putea sa riste falimentul oferind cateva cafele!
    Adauga cateva sute de comentarii postate, de discutii pe e-mail si pe messenger, telefoane, umblaturi, … plus interesul din partea a 20 de bloggeri, din care au putut fi prezenti efectiv abia 8.
    Dar, a fost o prima intalnire.
    Deja noi, cei 8, suntem Prieteni! Daca ma gandesc la reuniunea din iulie (a 5-a!), cand lumea va fi mai acasa, cand ne vom intalni pe malul Ariesului, … Sigur va fi prezent si bloggerul Ulise!

  8. ei…nu intentionam. am avut motivele mele, uite aici http://note1to1self.wordpress.com/2010/03/08/primul-blogmeet-la-care-nu-am-fost/
    si da, poti sa razi de ele :p
    bine ca v-ati distrat voi! ne vedem la urmatorul. 🙂

  9. Zamfir – daaaa, cred, întrabă-l numai pe Olimpiu cum s-a lins pe degete după ce-a înfulecat a la Ale 8)
    romania inedit – o droaieeeeeeeeeee de zâmbete 😛
    anny -săru’mâna !
    cristian – aşa e stilul meu, povestesc câte-n lună şi-n stele, îmi place să mă desfăşor, deşi de cele mai multe ori uit de mine şi când e cazul să mă şi opresc 😳
    criss – nici de tine nu ştiam eu multe
    ionel – abia aştept 😀
    Adia – biiiine, să nu uiţi, de data asta mi-ai promis mie :))

    • Piei, Ispita! Ca eu trebuie sa tin cu regimu’: ioc gras, ioc dulce, ioc … cam tot ce-i bun pe lumea asta!
      Sa va fie de bine!

  10. Buna sunt Ciprian uite situl cu bijuteriile facute de mine. http://www.rodounikatschmuck.com am mai facut inca doua situri in 2 zile. http://www.totul-despre-beagle.blogspot.com si inca unul despre discriminarea pers cu handicap pt ca dupa cum stii imi place sa ma lupt pt astahttp://discriminare-persoane-cu-handicap.blogspot.com

  11. Şi nu mai postezi până după 17 aprilie?! Eu ce critic?

  12. Bine că CUA şi nu e SUA că ne confuzai pe toţi ❤


Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.