Un lucru e cert: se caută EMO !

13 ianuarie 2009 la 6:10 pm | Publicat în Uncategorized | 22 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

De obicei am cam 200 şi ceva de clickuri.

Se ştie că al meu umil blog nu e cine ştie ce, motiv pentru care nici n-am vrut să mă mut pe domeniu.

În fine.

Cum ziceam, media zilnică se învârte undeva la puţintel peste 200 de accesări, asta-n zilele în care postez.

În celelalte, am mai slăbuţ, 150-200. E ceva logic, din moment ce nu vin cu articole, subiecte noi, ca nici cititorii ( care nu-s prea mulţi la număr…zic eu..căci habar n-am cine mă citeşte… dacă e vreun doritor, îl rog să dea cu subsemnatu’, să ştie şi yo cine mă citeşte ) să nu mai clickuiască aşa mult, nu ?

Ieri mă benoclam la statistici şi…zbeeeeeeeeeeeeem… direct 817 clickuri. Nu mă laud. Nu de alta, dar nu prea am cu ce. Am vrut să vă zic toate astea pentru că e un salt enorm de la 250 la peste 800.

Stau şi mă tot uit ce dracu’ mi-a adus atâţia vizitatori şi, când colo, observ că am peste 400 de accesări numai la articolul cu emoida asta tăiată de care vă vorbeam în articolul acesta. ( vă avertizez IAR . . . nu clickuiţi dacă urmează să mâncaţi)

Am primit vreo 6-7 comentatii de la oameni ce n-au intrat până acum pe blogul meu. Sau de la care habar n-au ce e ăla un blog sau cum au ajuns pe-al meu. Chair azi mi-a zis o tipă că nu-ştiu-cine ar fi dat un mass pe Messenger cu linkul meu şi că aşa a văzut pozele. Alţi 2 mi-au dat add chiar şi-n lista lor de Messenger.

Muuultă tevatură, din câte am putut eu observa. Şi toată asta pentru ce ?! Pentru că o tâmpită şi-a crestat corpul şi acum îţi colectează sângele ( asta dacă mai are ce colecta în prezent) pentru a face poze ” klumea „.

Aşa mi-a zis fata ce mi-a dat add. Că, cică, pozele cu aia ar fi sadice, deci, sunt ” klumea”

Alex`andra: si ai crezut ca yo`s aia :))
Death Is Only A Dream: aha….poi intradevar ii prosta….
Death Is Only A Dream: da de tari is tari klumea…
Death Is Only A Dream:
Alex`andra: de ce`s „klumea” ?
Death Is Only A Dream: pt k is sadice
Alex`andra: si ce`i sadic e „klumea”?
Alex`andra: sau cum ?
Alex`andra: ca tot nu pricep
Death Is Only A Dream: da…poi de exemplu un castel vechi de multi ani plm…i sadic arata vai de capu lui….si ii klumea…
Death Is Only A Dream: tot ce ii sadic i klumea
Death Is Only A Dream:
Alex`andra: ala`i gothic
Alex`andra: o mica MARE diferenta
Death Is Only A Dream: taieturile alea is ghotice??
Death Is Only A Dream:
Alex`andra: nu tu..castelu` ala
Alex`andra: de care ziceai
Alex`andra: taieturile`s o mare prostie
Death Is Only A Dream: mda asa e…..dar nu toate castele is ghotice maybe exista cateva…..is sadice
Alex`andra: sa`nnebunesc de am mai auzit ca un castel sa fie sadic :))

Mno , dragii mei. Voi cunoaşteţi sau aţi văzut castele sadice ?!

Aaaaa, apropo. Să nu uit.

SADÍSM s.n. Tendinţă anormală spre cruzime, plăcere bolnăvicioasă de a vedea pe cineva suferind sau de a pricinui suferinţe: cruzime extremă. ♦ Spec. Perversiune sexuală manifestată prin plăcerea de a provoca partenerului suferinţe fizice

asta-i definiţia corectă şi întreagă. Nu de alta, dar parcă prea uşor jonglăm noi cu cuvintele ( scuze)

Şi, să nu ziceţi că-s rea, priviţi un castel…sadic ( astfel ni-l descrie tipa de pe mess)

fotografii-0068

tare rău îmi pare că nu-s sadică . =))))

cred că şi lui Ionuţ îi pare a dracu’ de rău că nu-s aşa :)))

acum mă retrag, în colţul meu de întuneric. voi, go back la click-urile voastre 😛

Let me laugh 😀

Mă scuzaţi. Azi sunt ” klumea ” :))

22 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. nu nu Ciupa….esti SADO TRU =))

  2. Poate respectiva nu stia ce semnifica acel cuvant, „sadic”
    poate a tot continuat cu el numa ca sa nu se contrazica singura…
    poate o fi crezut ca darapanat = sadic :))

    aaa si… nu, nici eu nam vazut castele sadice.

    apropo ;))… si de la mine ai cate un click pt fiecare articol
    :*

  3. :)) castel sadic e ala??:))) mie mi se pare o cocioaba daramata :)) sau .. o cocina daramata:))

  4. Citesc ce scrii p-aci si ma minunez. De tot poporu ce vrea sa fie klumea. Tu pastreaza-ti stilu. Chiar daca nu-i sadic. Pardon, klumea. 😉

  5. Daca ai fi klumea…nu ai mai fi unica nu? sau da? dilema la orizont….

  6. se cauta pula ba te cauta mortea p acas si nu te gaseste
    ba emo astia atata fut de ii ustura curu:)):)):))

  7. Îţi doresc din tot sufletul la cât mai multe accesări…

  8. Dacă fotografia reprezintă un castel… sadic, eu mă duc şi mă arunc de la etajul patru. Chiar aş vrea să aflu cum poate să fie sadic un obiect. E drept, hotelul din Shinning al lui Stephen King era sadic, dar acolo eram într-un roman, totuşi…

  9. Ce poti sa le ceri la niste copii emo??? Nimic pentru ca ce le ceri tu li se pare „anormal”, poate daca le ceri sa-si taie venele ar fi de acord. La ei toate lucrurile care ptr noi sunt normale pentru ei sunt anormale. :))

  10. Of, saraca fata, ce greu se descurca cu cuvintele si cu sensurile lor. Castele sadice… Hm. Oare cu cine o fi facut clasele primare. Cu Tokio Hotel?

  11. eu nu te citesc, eu ajung aici de-ampulea…in fiecare zi.

    p.s : am sa-ti trimit si tie un castel gothic din italia :X

  12. mai nou nu se mai zice EMO …se zice Naca…. deci si tu esti una daia NACA !? …omeniaikfe…i pitty u :-s ….castel gothic e buda mea…ajea de sadica e … @-)

  13. Ciupa- SADO TRU :))) alt termen mai bun ca sa ma descrii nici ca puteai gasi =)))
    Ioana – oameni darapanati =))
    Constanteanu – taci ma ca tot un fel de castel e si ala. ei , ei ca repede ii strici tu viziune fetei =))
    Joalex- vaaaaai ce „rau imi pare” ca nu`s „klumea” 😦
    alyx – vorba aia ” fiecare`i unic in felul sau”
    dracusoru- ai stat cu lumanarica =)) ?
    Chris- astia confunda realitatea cu fictiunea din basme
    alexxutzu- atunci ar trebui sa le cer sa se injecteze de unde stiu ei cu ceva minte ca taaaaaaaaare le mai lipseste
    Liviu – daca nu suntem „klumea” …vezi? d`aia nu stim noi adevaratele sensuri =)) necunoscatorii de noi =))
    WaTzaP – alt sadic de`al meu =))
    -=GodzY=- G.Z: bestial
    -=GodzY=- G.Z: ce sa zic
    -=GodzY=- G.Z: deci e
    -=GodzY=- G.Z: Naca
    -=GodzY=- G.Z: nu EMO
    -=GodzY=- G.Z:
    Alex`andra: nah ca am invata ceva pe ziua de azi
    Alex`andra: da` naca aia de la ce draci vine )?
    -=GodzY=- G.Z: nacajit
    -=GodzY=- G.Z:
    Alex`andra: :))))))))))))
    -=GodzY=- G.Z: si zici cuvantu asta
    -=GodzY=- G.Z: pe un ton
    -=GodzY=- G.Z: trist

  14. asa am patit si eu cand am pus pe net ” o zi din viata unui emokid” zilnic primeam add`uri pe mess de la teribilisti dastia

  15. am scris si eu mai demult despre emo kizii si apoi m-am certat cu ei. a intrat pe blogul meu si tatal unei fete care se omorase

    asta e un domeniu firav.

    oricum emo kida care se taie are probleme grave… si eu cu stomacul

  16. Daca pun si eu poze cu fracturi deschise, operatii de hernie si apendicita si sadism fara limite imi va creste numarul de vizitatori? Observ ca oamenilor le plac chestiile astea. Trebuie sa scriu mai mult despre emo, vad ca pitipoancele si cocalarii nu mai prea sunt la cautare. 😀

  17. Si eu am primit un mass cu linkul dintr’un blog anonim cu niste poze emo ( nuj daca sunt aceleasi ca nu ti’am citit articolul cu emo , imediat ma uit ).Sunt sigura ca si tipa aia a avut muuuuuulte accesari :))

  18. daca te intereseaza un link/banner exchange cu http://www.locuridevacanta.blogspot.com lasa-mi un comentariu pe blog sau adauga id-ul locuridevacanta. Multumesc

  19. Castel sadic? =))
    Am auzit destule perle pana acuma, dar asta le intrece pe toate.
    In curand o sa aud ca si calculatoru e sadic ca ii face placere sa iti strice ochii =)).

    Si bai Ale, umilul tau blog e unul dintre cele mai „cu personalitate” pe care le citesc, deci..shh ! :p

  20. eu cred ca de fapt esti „tru” 😛

  21. copii ca si copii… dar eu stiam ca sadic se rezuma doar la astia ca noi, adica Homo Sappiens… nu si la obiecte, lucruri rauri etc… cand or sa ajunga si ei cat de cat la maturitate vor intlege ca acest curent, emo, e doar o prostie! 😀

    cius

  22. pfff:-l
    hay mah credeam k au jy ei mai multa minte
    atzi dat-o in bara iar emo…sry 😀
    PAKT:d


Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.