TACI si asculta !

30 iulie 2008 la 1:26 pm | Publicat în Leapsa | 7 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

Inca o leapsa. Se pare ca astea`s foarte ” pă trend” in familia WordPress. Eu deja ma cam plictisesc de ele. N`am un motiv anume dar, pana acum , n`am vazut o leapsa faină .

Am cam ramas restanta la acest capitol. Am primit o leapsa de la Dedeea in urma cu vreo saptaLUNA [imi place sa exagerez ]. Curios din fire, Darius ma tot bate la cap intrebandu`ma cand postez. Ca sa nu las omul neinformat => . . .

Regulile sunt: ( wtf? reguli ? alea cu ce se mananca ? )

1. Pune playerul pe shuffle.
2. Apasă „înainte” pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei ca şi răspuns la întrebare chiar dacă nu are sens. Nu trişa!
4. Tăguieşte încă 5 persoane
5. Îngroaşă întrebările şi răspunsurile, şi scrie şi propriile comentarii în funcţie de cum se potrivesc cele 2″

1. How are you feeling today ?

Nimeni Altu – Inger si Demon [ ooo da, sunt un drac…zmuahaha ]

2. Will you get far in life ?

Karma- In jurul Lumii [ ma duc sa`mi fac bagajele…se pare ca am muuuult de mers in viata asta ]

3. How do your friends see you ?

Holly Dolly- Don`t Worry, Be Happy [ ce bine se potriveste..zilnic le zic fraza din titlu`..a dracului nimereala ]

4. Will you get married ?

Eminem- Still don`t give a fuck [ daca ma marit…cine? eu ? nici dracu` nu stie …eu in niciun caz nu ma gandesc la asta…doar la bebele cel voi avea si`l voi numi ALEX ]

5. What’s your best friend’s theme ?

Massari- Real love [ deja o dam in fanta…cu toate astea, mi`ar placea sa`mi zica „baby girl” ]

6. What is the story of your life?

Nico- Nu pot sa mai suport [ cam da…ori de cate ori vad ceva ce nu`mi convine, ridic tonu` si ma impun… asa ca, heyyy , TU, taci si rabda! Get used to it ]

7. What was high school like ?

Pachanga- Close to you [ trec pe`a 11 a, mai am 2 ani scolari, iar in ceilalti 2 ce`au trecut, am fost zilnic „close to” ma` mates…asta atunci cand nu inventam scuze ca sa fug de la ore ]

8. How can you get ahead in life ?

Ron Carroll- Walking down the street with my nikes on [ oh yeah ….nu ma gandesc la linia de finish, va acord VOUA prioritate…la final vin la voi la pomana si vad isteric]

9. What is the best thing about your friends ?

Grasu XXL- La adapost [ sunt ai mei ,deci sunt perfecti…luv ya ]

10. What is in store for this weekend ?

Ricky L. Ft Mick – Born Again [ eu habar n`am ce fac maine , in weekend cu atat mai putin ]

11. What song describes you ?

The Underground Project – Friend [ „i will always be your friend, so you can always count on me” – fuckin` true …cauta`ma cand ai nevoie, voi fi ACOLO ]

12. What song would describe your grandparents ?

Marquess- Vayamos Comapaneros [ cine`l stie pe Bibicu`, stie si de ce`s eu asa bolunda..iar mama Aurica, ooo da, va ridica pe toti la dans ]

13. How is your life going ?

2 Pac- Changes [ intreg Universul se afla intr`o continua schimbare, eu de ce n`as fi ? ]

14. What song will they play at your funeral ?

Kheops ft Georgiana- Propuneri indecente [ ati mai vazut voi drac mort ? v`am promis ca vin la pomana la voi toti si voi rade draconic]

15. How does the world see you ?

Jojo- How to touch a girl [ asta se invata doar practic ]

16. Will you have a happy life ?

Peter Andre- Misterious girl [ la noi in familie, cand auzim aceasta melodie, toti suntem cu mainile pe sus si dansam …atat noi ,cat si vecinii de deasupra…damnnnn happy i`ll be]

17. Do people secretly lust after you?

Camuflaj ft Vescan – Alb Negru [ multe obscenitati in melodie…dar ,printre aceste cuvinte nu tocmai ortodoxe, muuult muuult adevar]

18. How can I make myself happy ?

Tataee ft Cristina- Tu imi spui [ vorbind cu VOI toti…socializand..asa sunt eu happy]

19. What should you do with your life ?

Los Canos- Nina piensa en ti [ tre` sa ma gandesc bine inainte de a actiona…don`t rush me….am timp toata viata s`o fac]

sa vezi si sa nu crezi… minune virtuala…piesele si intrebarile astea chiar mi se potrivesc. vedeti? v`am zis eu: Allah ma iubeste !

* 4. Tăguieşte încă 5 persoane

hmmmmmmm… let me see… leapsa se indreapta catre :

Ionutz [ prima lui leapsa …wish him good luck ]

Anca [ am auzit ca pinguinul John e un mic DJ ]

Nosfer [ habar n`am ce muzica asculta…poate vom avea parte cu totii de o surpriza placuta ]

Dumnezeu [ din 2 motive : 1 sunt curioasa daca raspunde la lepsi si 2 : ce muzica asculta divinitatile ? damnnnnnn curious I am ]

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. deja sa aflat ca John e dj?! acum chiar ca o sa sara toate fetele pe el ;))

  2. fanele astea :))
    imi deschid o sectiune speciala pt John, aici, pe blog : ” Matrimoniale” =))

  3. heiiiii…nici chiar asa 😛

  4. nu te precipita 😛
    vom face o selectie dura 😉
    nu`l vom casatori pe marele DJ John cu o pitzipoanca :))
    formularele de inscriere vor fi predate la mine =))
    asteptam candidatele :>

  5. vai deci cat m-am chinuit la chestia asta. mi-au mai aparut 2 riduri :-s si mai am putin si-mi apar si fire de par alb doar asa… sa-ti fac tie pe plac.

  6. da taci tu si citeste ce scriu yo aici 😀

    mel nr 8 e de la mine sa ma laud un pic

    2pac 4 life

    la nr 11 daca tot esti acolo nu imi iei si mie un hamburger si iti dau banii cand mi-l aduci ?:D

    las ca nu asculti muzica rea ( orice e mai bun decat manelele ,pana si populara )

  7. Nosfer – asa te vreau 😉 macar atat, dupa cat te`ai sustras lately >:p
    Ciupa – da`te dracu` de modest =)) imi da emy sarmale :>? daca da, aduc si yo hamburgerul :)))


Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.