Reduceri epilare definitiva Black Friday

23 Noiembrie 2016 la 9:25 pm | Postat in RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , , , , ,

masaj-de-relaxare

Dacă am fost suficient de agile, cu siguranta am fost mai jucăușe ca celebra pisicuță de Black Friday și am prins niște oferte la super reduceri. Conștiincioase, ne-am făcut temele pentru acasă și ne-am documentat din timp care au fost cele mai profitabile oferta la produsele reduse din aceasta perioada. Bineinteles ca mall-urile adesea se dovedesc a fi de-a dreptul sărăcăcioase pentru divele pretențioase, așa cum ne place nouă să ne alintăm de cârcotașe ce suntem, așa că vastul internet ne-a fost și de aceasta dată de un real folos.

După o cursă nebunească la cumparaturi, ne-am simțit nevoite sa ne interesam si de relaxarea de dupa, aferenta intotdeauna unei sesiuni strașnice de shopping-ărit, respectiv ofertele de tratamente corporale Bucuresti. Nici nu putem concepe ca picioarele noastre sa treaca printr-un asemenea calvar, chiar daca la final tot ele urmau să fie cele mai frumos încălțate, așa că ne-am vzut datoare să le acordăm o sesiune specială de răsfăț garantat. Pășind într-un astfel de loc feeric, brusc, ca prin minune, toate problemele noastre, reale sau nu, au dispărut pe neașteptate. Parcă relaxarea ni s-a instalat automat în oase și ne-am lăsat purtate pe tărâmuri de vis, în compania unui personal specializat, a cărui singură grijă era a noastră, aceea de a ne face să ne simțim precum reginele care știm prea bine că suntem.

Era de la sine înțeles că, îninte de saună și masaj, am trecut și pe la o ședință de epilare definitiva bucuresti și ne-am amintit cu această ocazie cât de aglomerată e viața în capitală și cât de solicitate sunt serviciile profesionale de calitate, în condițiile în care abia am reușit să prindem pe ultima sută de metri o programare cât de cât convenabilă ca interval orar. O astfel de idee de afacere cu siguranță nu ar strica, chiar și pe plan familial, mai ales că a noastră cumantă se pricepe la coafuri, sora la manichiură, iar noi, cu spiritul managerial, din nou am epata, așa cum i-am bișnuit pe toți cei dragi nouă. Hmmm, dar chiar nu e o idee rea deloc, ar trebui să îi acordăm mai multă atenție, dar, mai întâi de toate, să ne relaxăm, doamnelor !

 

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

