Bine-ai (re)venit, străine !

31 Iulie 2015 la 11:14 pm | Postat in Poveste | 4 comentarii
Etichete: , , , ,

femeie pe camp

Interesante sunt cărările vieții, dar mai ales împrejurările care ne împing s-o apucăm pe unele în detrimentul celorlalte, regăsind aici acele persoane la care nu ne-am fi gândit nici dac-am fi stat un deceniu să contemplăm asupra trecutului nostru.

Mi se întâmplă adesea să fiu contactată de unele persoane care, la propriu vorbind, nici n-au făcut parte din trecutul meu fizic, dar de care sunt încă legată prin amintiri vii din mintea mea. Este și cazul lui, la care nu m-am mai gândit de foarte mult timp, dar care a reapărut așa, tipic lui, tam-nesam, ca și cum i-aș fi datoare măcar cu o cafea, pe care n-am apucat să o bârfim până la capăt cu o zi în urmă.

În seara asta, în timp ce conversam telefonic cu un alt el, stimabilul a fost străfulgerat de flash-uri din trecutul său de data asta, doar că nu era el în peisaj, ci un total neașteptat alt el, alături de o ea de care, oarecum, mă leagă anumite trăiri de care ea habar nu are. Ca un labirint în care noi trei, el și noi doua, ne ascundeam unul de altul fără să știm de ce fugim și de ce ne protejăm, căci nu ne împărțeam viețile, deși ni le știam pe de rost, cel puțin noi doi..

Și uite așa, pe când credeai c-ai încheiat un capitol din viața ta, la care nu sperai și nici nu voiai să revii, totuși, viața te mai întoarce încă o ultimă dată din drumul tău, dându-ți șansa de a te autoconvinge că ai făcut alegerea potrivită (cazul meu), sau să repari ceea ce nu a fost avariat iremediabil la ultima sesiune de coliziune de personalități contradictorii…

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Totul are un inceput🙂

    • Și cel mai adesea aceea e cea mai frumoasă perioadă🙂

  2. Bine te-am regăsit!🙂
    Ciudat, trec prin aceeași perioadă de (re)gasiri, și din păcate, si pierderi. Totuși, se cerne odată sita, nu?

    • Welcome, darling ! :* într-un final, vorba cântecului, inevitabil va fi bine, deci .. capul sus și mintea odihnită, că ea-i pacostea din viața noastră😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

