Relația mea cu timpul

22 Iulie 2015 la 12:02 pm | Postat in Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , , ,

112131

Timpul e necruțător, nu are nici pic de răbdare, vine și pleacă după bunul său plac, nu așteaptă pe nimeni. Timpul nu ne da de ales, cu cât zăbovim mai mult să luăm o decizie, cu atât e mai iminentă nereușita ei.

Lucrurile sunt foarte clare: acum ori niciodată, doar că noi ne încăpățânăm și ne-am obișnuit să trăim cu falsa impresie că fiecare dintre noi merită o a doua șansă, însă ea de regulă este acordată doar în telenovelele spaniole, sau poate nici acolo, căci lumea modernă trăiește într-un ritm amețitor, în care mereu trebuie să te conectezi la realitatea înconjurătoare.

Au trecut anii și îi resimt. Nu îmi mai amintesc primul fior al deschiderii acestui blog, pe care scriam aproape zilnic. Acum am alte proiecte cărora mă dedic, deși nici ele nu reușesc să mă saisfacă pe deplin. Banii vin și ei, nu mă plâng, poate alții în locul meu ar fi mai mult decât satisfăcuți cu zerourile din cont, dar ceva parcă lipsește.

Recunosc, din greșeală mi-am amintit ziua când blogul ăsta a făcut 7 ani, iar eu, eu nici măcar nu l-am sărbătorit. Era o tradiție și o mândrie indirectă c-am rezistat, c-au trecut anii și nu l-am abandonat, motiv pentru care, în fiecare 1 iulie, îi dedicam un post special și îmi aminteam mie cât am evoluat, mai ales din punct de vedere editorial.

Anul ăsta de 1 iulie nu s-a întâmplat nimic, parcă trăiesc o lâncezeală continuă și nu, în cazul meu nu este vorba despre caniculă, pe care o suport foarte bine, ocazie cu care mi se reconfirmă ceea ce știam deja: sunt o felină din deșert.

Inevitabil, au apărut și schimbări majore în viața mea, pentru majoritatea dintre ele îi sunt recunoscătoare vieții, mă bucur că a decis ea în locul meu, poate eu nu reușeam să fiu atât de obiectivă.

Oamenii au venit și au plecat și ei, am avut parte și de primele dezamăgiri, nu prea am reacționat bine, căci intensitatea durerii resimțite a fost direct proporțională cu crizele mele de personalitate.

Totuși, per total pot spune c-am ajuns bine. Analizând la obiect, e cea mai bună perioadă a mea de pînă acum, dar ceva în continuare lipsește… și asta mă macină și mă frustrază totodată.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

