Cosmeticele femeii – exasperarea bărbatului

28 Mai 2015 la 10:06 am | Postat in RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu

cum sa iti speli parul corect

Săptămâna dinaintea zilei de salariu e cea mai cumplită, așteptarea chinuitoare te împinge să faci tot felul de calcule care, la o succintă analiză, dacă ai fi cât de cât cerebral/ă și ai reuși să vezi stupiditatea faptelor tale, ai înțelege în 2 timpi și 3 mișcări că socotelile nu-ți vor da, așa cum nici luna trecută n-ai trecut cu bine perioada de probă în care ți-ai propus să nu cheltuiești decât minimul necesar, dar până la urmă tot ai fost mână spartă.

În genere femeia stă și analizează. Ea calculează chiar și atunci când se mândrește că nu se uită la bani. Face prognoze financiare de regulă ”până la salariu”. Așa se împarte soldul cardului ei bancar. Evident, cum e femeie, adesea apar cheltuieli mai mult sau mai puțin predictibile, motiv pentru care mai găsește câte o geantă, ori o pereche de pantofi cărora nu le poate rezista. Dacă i-ai da posibilitatea, ți-ar da și-n scris o argumentație demnă de orice pledoarie avocațială despre motivele pertinente pentru care ea chiar avea nevoie de chițibușurile respective și a fost imperios necesar ca acestea să treacă de pe rafturi în imediata ei posesie. Parol, ai și crede-o, atât poate fi de convingătoare. Ridici sceptic din sprânceană ? Ok, spune-i prietenei tale că nu are chiar așa urgentă nevoie de produsele Wella SP și ai să vezi cum te vei trezi că i l e vei comanda chiar tu singur, singurel. Așa acționeaza femeia, ca o matroană, căreia mereu îi ies afacerile exact așa cum și le dorește, adică profitabile, de la sine înțeles că (numai) în favoarea ei. (bineînțeles, cu acordul bărbaților noștri, care ne menajează, ne suprotă și ne păsuiesc, lăsându-ne micile bucurii pentru care noi, larândul nostru, știm să le răsplătim bunătatea și răbdarea)

Nu știu cât deciufulită m-am trezit de dimineață, dar gândurile mele sgur erau alambicate azi. Îi spuneam domnului meu, la cafeluța pe care o savurăm zilnic împreună, că-mi pare cam rău când mă uit în portofel și văd că nu mai am bonuri valorice, care-mi dau un oarecare confort. Aparent, niște banale hârtii mă fac să mă simt bine când le simt printre celelalte foștoloace de bancnote. El, amuzat de somnolența mea, dar și de ce gânduri pot eu debita dis de dimineață, se uită mirat la mine și mă întreabă la ce mi-ar trebui bonurile. Femeia, uneori zgârcită, ca să nu cheltuiască din numerar, să nu umble la card, instant își imaginează cum ar da la schimb pentru noile modele de sampoane Wella SP niște astfel de hârtii magice. Deja râdeam în sinea mea, dar am răspuns scurt  ” Eh, așa numa’ …”, căci mi s-ar fi reamintit la fel de rapid faptul că nu-mi lipsesc cosmeticele din baie, ba chiar s-ar fi subliniat că îngroș rândurile femeilor care îngrădesc spațiul bărbatului, făcându-l să se limiteze în baie la doar câteva obiecte strict necesare, cum ar fi periuța de dinți, lama de ras și șamponul lui.

Bieții bărbați, ce tragedii și-au luat pe cap și pe care încă le-au și băgat cu ei în pat, haha !😀

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

