Bărbatul obișnuit și cochetăria feminină

16 Mai 2015 la 11:58 pm | Postat in RECOMANDĂRI | 2 comentarii
Etichete: , , , , ,

barbat nervos

M. acuza femeile că sunt superficiale, direct interesate de bani, dar mai ales de zerourile de la finalul extraselor de cont. Ridic sprânceana, simt cum zâmbetul ironic mi se conturează în colțul gurii, dar deocamdată mă abțin.

 Nu am reușit încă să-l cunosc destul de bine pentru a-mi da seama dacă a fost sau nu traumatizat de vreo domniță, dar omul era suficient de vehement în afirmațiile sale pentru a-mi da seama că, cel puțin în mintea lui, lucrurile erau destul de serioase. Alarmant de serioase chiar.

Mi-am permis obrăznicia să încerc o glumă cu tentă feministă, dar n-a fost gustată, nici chiar de mine, care am bătut rapid în retragere, văzândcă nu era tocmai momentul potrivit să mă amuz de una singură.

Trecând parcă nervos cu vederea tentativa mea nereușită de umor negru, același M. s-a avântat în acuzații și era foarte răzvrătit contra obiectelor vestimentare feminine pe care el le numește ”toațe”. Deh, viața e grele, forțez eu și mai mult noaptea, dar el, tot implacabilul M. După aceste schimburi de replici, timide din partea mea, am început să-i acord ceva mai mult credit, să văd într-adevăr ce-l doare pe el în halul ăsta, încât a ajuns să se vaiete și să dea cu sudălmi în stânga și-n dreapta.

M. începe să-mi descrie femeia, cum e ea preocupată mereu de imagine, cum dă o grămadă de bani pe vopsea de par profesionala, când ar putea la fel de bine să ia d-aia de la buticul din colț, nu să vâneze ca disperata ofertele la vopsea Wella Professionals. Apoi a trecut în revistă ultimele tipuri de gloss-uri și de farduri, de care, recunosc rușinată, eu n-am auzit neapărat, ceea ce mă face, mă întreb eu, o mai puțin grijulie femeie, cu un selfesteem mult prea bine centrat ?! Zic și eu, așa …

Categoric, M. continuă cu rafala de reproșuri indirect adresate și mie, moment în care se oprește și constată că vorbește cu mine, o alta din echipa adversă. Se vedea pe el că i-a tihnit să-și spună of-ul, doar că acum se simțea încurcat și nu avea nici cel mai mi habar cum să o dreagă. Eu, în schimb, nu m-am supărat, din contră, mi s-a părut simpatic să-l văd pe el, ditamai bărbatul, cum se aprinde dintr-un fleac, dar mai ales câtă pasiune a reușit să pună în niște treburi muierești, cărora n-aiprea fi zis că bărbații noștri le acordă atât de mult și minuțioasă importanță.

Ei bine, doamnelor, ce am învățat noi azi de la M.? Întotdeauna să avem grijă de noi, de felul în care arătăm, de cum ne prezentăm în fața lumii, dar mai ales să fim atente la proporții și la investiții. Cu alte cuvinte să nu lăsăm moda și shopping-ul să răpească din timpul nostru cuvenit a fi petrecut în cuplu, cu partenerii noștri iubitori, care, bieții de ei, după ce că ne suportă mofturile zilnice, trebuie să îndure și absența noastră atunci când intrăm și uităm de noi cu săptămânile în mall.

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Care era concluzia domnului M? Ii plac femeile care au grija de ele, dar ar prefera ca ele sa achizitioneze produse de infrumusetare la un pret mai convenabil? Poate ca produsele profesionale au totusi o calitate mai buna si acesta este motivul pentru care suntem tentate sa achizitionam produse profesionale cu un pret piperat…

    • Până la urmă … lui M. îi plac femeile, de aia m-am convins, rămânând însă a mai investiga substraturile lui vis-a-vis de frustrările amintite în articol😛


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

