Dimineata la mall

31 Martie 2015 la 11:53 am | Postat in RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

femeie isterica

Zilnic am mai mult sau mai puțina plăcere de a vedea tot soiul de oameni, fiecare cu ciudățenile sale atent studiate e către mine. Am un respect foarte mare pentru toată atenția și meticulozitatea cu care diverși indivizi au ajuns să își contureze caracterul, ori chiar lipsa lui.

Apucăturile mă incită și mă provoacă. Îmi place să le studiez, ba chiar să intru mai adânc în analizarea lor. E un exercițiu mental care mă antrenează, care mă ține în gardă, deci nu pot decât să le mulțumesc acestor stimabili, pe care întotdeauna îi cadorisesc cu un prelung surâs tăinuitor.

Recent m-am întâlnit cu o tipă ce vorbea singură-n mall. Inițial am crezut că vorbește la telefon prin vreo cască bine pitită, dar nu era așa. Aveam să mă conving de asta a doua zi, când am văzut-o iar făcând același lucru. Ea exersează vorbitul de una singură în public, căci am recunoscut-o după ce mi-am amintit că ne-am mai întâlnit tot în cercuri similare, conjunctura făcând ca eu să nu mă pot sustrage și să stau să-i zâmbesc tâmp, în vreme ce eu nici nu existam în realitatea ei.

Ca să fie totul și mai amuzant, era în prajma unor vânzători de Biblii și mă gândeam eu cât de tare ar fi fost ca aceștia să aibă impresia că vreun Mesia din ăia mulți ce există le vorbește de fapt prin tipa respectivă, haha. Nu mi-am putut stăpâni râsul și el a ieșit la suprafață. Uneori chiar și eu mă amuz de ce născocește mintea mea dis de dimineață, la ore timpurii, în care nici măcar apa de cafea n-am apucat s-o pun. Ar fi fost interesant să-i vezi pe credincioși cum răstoarnă brusc raftul de cărți și se arunc la picioarele femeii, iar ea, isterizată, neînțelegând ce se îmtâmplă, să urle și pe toți să-i salte paza. Ce tablou, nu ?!

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

