O noua zi, o alta aventura

18 Martie 2015 la 1:00 pm | Postat in RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

o zi frumoasa

In ultima perioada ma trezesc tot mai devreme. Poate e de vina soarele care ma trage jos din pat, de sub plapuma  moale, catifeltata si pufoasa si ma imbie sa iau o gura de aer rece, dar proaspat de afara. Privelistea de la etajul al 11-lea este superba. In dreapta mea zaresc lacul si oglindirea ratelor de pe el ma face sa zburd de fericire pe ponton, in drumul meu spre munca. De incantata ce sunt ca mi-am gasit o noua ocupatie, cea de a hrani ratustele, chiar i-am zis mamei ca mi-am gasit un nou animalut de companie, de fapt chiar mai multe: ratele din Iulius Park. Ea a zambit rasuflata ca n-am adus acasa vreo vietate pe care sa o bag in pat cu mine, alta decat el.😛

In amagirea mea ca azi ziua imi va ajunge, ca voi reusi cumva sa o lungesc pentru a face cat mai multe lucruri, ma plafonez si ma lamentez de una singura, dupa care tot eu imi dau reset si zambesc din nou, caci altfel nu se poate, nu vad cum.

Continui sa fac cat mai multe lucruri pe care mi le-am propus cu o seara inainte, la culcare, dar viata ma ia de fiecare data pe nepregatite si ma aduce in imposibilitatea vadita de a schita macar vreun plan. Drept consecinta, ma adaptez, imi flexes mintea dupa noile provocari aparute in calea mea si incerc sa pierd din vedere minusurile zilei uneori atat de pregnante. Asa cum o persoana care are Biblii de vanzare si zi de zi sta cu stoicism in soare, ploaie si vand in asteptarea clientilor, uneori nereusind sa vanda niciun exemplar, la fel ar trebui sa ma intaresc si eu si sa ma consolez la gandul ca, vorba lui Scarlett, “Tomorrow is another day” si sa o fac sa conteze, sa ridic capul si mai sus.

Azi am inceput bine ziua, soarele a fost la locul lui, sus pe cer, zambetul s-a ancorat deja, iar picnicul savuros dis de dimineata m-a facut sa ma bucur ca un copil mic, care abia asteapta o noua vacanta, desi traieste una. Asadar, pot sad au piept cu viata, pot chiar sa o intrec, macar cu o milisecunda pe care sa mi-o dedic tot mie si placerilor mele. La fel va doresc si noua, sa aveti o zi cat mai insorita si mai productiva, in care sa reusiti sa realitati tot cee ace v-ati propus, dragilor !

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

