Ce carti mai cumparam ?

13 Martie 2015 la 9:46 am | Postat in Carte, RECOMANDĂRI | 4 comentarii
Etichete: , ,

carte cadou

Cunosc persoane care nu-și doresc nimic altceva decât cărți. Unii le mai și citesc, alții le devorează, însă sunt indivizi care le cumpără, își propun să le parcurgă, însă rămân acolo, la stadiul de deziderat. Ultima categorie e cea nou intrată în trend, cea care a aflat că dă bine să ai o bibliotecă dotată și diversificată în dotare. Ceilalți, ahtiați de citit, își numără bănuții pentru a vedea câte noi exemplare mai pot adăuga la colecția deja existentă.

Cărțile s-au cumpărat dintotdeauna, ba chiar se dădeau și ”pe sub mână” într-o perioadă, știți voi care. Am întrebat-o pe mama ce e cu mai multe cărți pe care le-am văzut prin cutii la noi acasă, pe care știu că mama nu le-ar citi, că nu par a fi genul ei. Unele aveau titluri ciudate, alte nu prea păreau a avea conținut la o succintă răsfoire. Cu tot respectul datorat oricărui autor îndrezneț a-și publica gândurile, eu recunosc că nu-mi doresc chiar orice carte-n biblioteca mea, deși prietenii știu clar că, dacă ceva furnicături simt eu la primul ocntact cu un volum, sigur îl iau acasă. Mama mi-a mărturisit că uneori, pentru a lua o carte bună, pe care ți-o doreai, îți erau băgate pe gât alte 2-3 cărți propagandiste. Atunci am înțeles de ce bunica aruncase vreo 3 cutii de cărți.

Ajunși pe site-uri destinate achiziției de cărți, majoritatea sărim peste secțiunea de Biblii, și scroll-ăm în continuare la cele ce ne interesează. Nu prea zăbovim noi nicio secundă să ne uităm ce noi ediții de Biblii au mai apărut. De ce ?! Doar nu avem cu toții Biblie acasă, nu-i așa ?! Eu recunosc că nu mai am, le-am dat mai departe celor cărora le folosesc cu adevărat. Totuși, cunosc tineri care își doresc nespus o biblie, spre exemplu R., care într-o vară-și număra toți bănuții pentru a vedea cât mai are de strâns, Biblio costând pe atunci vreo 2-3 milioane (era ceva ediție mai specială).

Voi ce carte intenționați să achiziționați pe viitor ?!

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Planuiam sa citesc o carte a Anei Gavalda, dar nu am reusit sa o cumpar. M-am obisnuit sa citesc pe kindle, desi rasfoitul unei carti ramane marea mea pasiune.

    • Cred că ceva se va rupe atunci când nu mă voi mai putea împotrivi și va trebui să mă mulțumesc cu un Kindle😦

  2. „Visul”, Emile Zola,cel putin asta am in plan pt viitorul apropiat :)) Dar tu?


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

