Surprizele unei carti aparent enervante

5 Martie 2015 la 10:28 am | Postat in Carte, RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

fata care citeste

Momentan citesc o carte care pe alocuri mă scoate din minți, în vreme ce alte pasaje mă intrigă, având o relativă înclinație spre spiritualitate. Le spuneam prietenilor mei că niciodată n-am citit o carte ”în diagonală”, în primul rând din respect pentru munca autorului, iar în al doilea rând pentru mine, căci aș risca să mă privez pe mine însămi de anumite detalii ce ar putea fi decisive.

De cele mai multe ori nu descopăr minunății, ci doar adevăruri universal valabilă, însă aici nu-mi permit să risc.

 Totuși, cuminte, parcurg rând cu rând din cartea asta și tot simt în mână cum se diminueazî teancul de foi, parcă s-ar topi sub ochii mei. Unele capitole mă fac să trag cu ochiul către pat, să mă refugiez în perne, însă nu mă dau bătută și mă ambiționez să mai citesc puțin, încă puțin, în speranța  că se va ivi ceva care să mă atragă, să mă facă să simt bucuria ce m-a încercat atunci când am primit cartea.

”Vrăjmaș”-ul lui Liviu Ioan Stoiciu îmi prezintă pilde biblice, așa încât uneori am impresia că parcurg diferite versiuni de Biblii, alteori îmi expune teorii ale conspirației, vorbește de Apocalipsa ce se anunța în 2012, de catastrofe naturale, de contorsionări animalice și torturi psihice. Rapiditatea cu care se trece dintr-un plan în altul, dintr-o realitate în lumea ”de Dincolo”, dar și frământările interioare ale personajelor mă fac să-mi pierd ore bune din și așa puținul meu timp rămas la final de zi, astfel că aștept cu nerăbdare să vădce ne va aduce finalul, cel al cărții, căci cel personal ne rămâne fiecăruia de descoperit mai devreme sau mai târziu.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

