Surpriza dupa o zi lunga si obositoare

2 Martie 2015 la 1:43 am | Postat in RECOMANDĂRI | 1 comentariu
Etichete: , , , , ,

dans latino

Obosită, după o zi lungă, am ajuns cu chiu cu vai acasă. Speram să fie plecați copiii și să mă pot trânti liniștită în pat. Azi îi mulțumeam bonei mai mult decât de obicei. Era ziua în care el m-a anunțat că întârzie din delegație, iar eu nici nu mă sinchisisem să mă isterizez. Eram letargică și îmi convenea. De mult timp îmi doream timp doar pentru mine. Poate aș fi citit o carte dacă nu eram atât de stoarsă de vlagă. M-aș fi cufundat în perne și aș fi plonjat printre rânduri, dar versurile căminului meu mă atrăgeau magnetic spre el, acolo unde toată casa urma să fie a mea și a ei, Tina Felina. Doar noi două, felinele familiei, alintându-ne una pe alta. Sinceră să fiu, nici de ea nu prea aveam chef, căci știam că avea nevoie de atenție, însă în seara asta eu doream să fiu amăgită cu alinturi false, felinești, însă ea, draga de ea, nu mă putea ajuta, așa că mă consolam singură în singurătatea mea împăciuitoare.

Visătoare, nu mi-a reușit parcarea. Nici la prima oră de condus nu o poziționasem așa prost, dar azi nu contează, mâine poate să mă înjure vecinul de la 2, poate chiar să-mi rupă ștergătoarele, până atunci al meu se va întoarce și-l va pune la locul lui, iar eu mă voi mâțâi și-l voi face să uite c-am fost aiurită și n-am respectat regulile de circulație. Lui îi va trece, mașinuța mea va fi salvată, iar vecinul se va întoarce la nevasta lui plictisită și mă vor vorbi de rău pe mine și pe toți cei dragi mie, însă îmi convine, sau poate nici că-mi pasă.

Abia mă mai țin pe picioare. Mă împleticesc în timpul mersului. Picioarele îmi sunt tot mai grele, Tina Felina mă cred beata, dar măcar de-aș fi…Sunt

În fața ușii nu reușesc să scormonesc în geantă după chei. De ce am eu nevoie de atât de mult inutilități ? De ce le mai și car după mine ? De ce îmi consumă ele puțina concentrare pe care o mai am ?!

La naiba, nu găsesc cheile alea, lua-le-ar dracu’ de afurisite, cum se ascund ele de mine !!! Tot ce vreau e să intru odată și să mă bag într-o baie prelungă cu spume mari, aromatice și odihnitoare.

Trântesc ușa de perete, scârțâitul ăla enervant mă va face să mă cert iar cu el..el care mă așteaptă în ușă, care îmi zâmbește prietenos, care mă ia în brațe … el care trebuia să fie plecat…ce caută el acasă, ce surpriză mi-a pregătit, oare nu vede cât sunt de obosită ?! Hmmm, de când nu am mai dansat împreună, ce nostim, ce amuzant…wow, azi e ziua în care avem curs de Latino Time, cum de-am putut uita ?! Ce toantă sunt !

Daaaaa, tonight we dance latinoononooooo !!!!

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ce fain🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

