Ce miroase in Turda ?

1 Martie 2015 la 11:30 pm | Postat in RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , ,

mirosuri urate

Weekend-ul ce tocmai a trecut a lăsat în urma lui amintiri frumoase, de care îmi voi aminti cu drag în principal pentru că încă nu știu când voi avea viitoarea ocazie de a repeta experiența clipelor plăcute alături de oameni dragi mie, printre care și doi omuleți ȘI mai scumpi decât sunt eu când sunt simpatică. (yea’, just imagine that being possible)

Orarul foarte încărcat mă face să mă resimt, iar acum, cu gândul la ziua de mâine, când știu ce sarcini am pe ordinea de zi, simt că-mi iese un mieunat, un scâncet de dor. Totuși, încă mă agăț de weekend, deși a rămas atât de puțin din el și mă REenergizez cu amintirile din ultimele 2 zile, timp în care am zburat la Turda, apoi la Târgu-Mureș, staționare în Turda iar, continuare la Cluj, ca mai apoi să parcăm în aceeași zi tot acasă, la Turda.

De data asta nu am mai fost singură, căci l-am avut pe el cu mine, asta după ce în aceeași săptămână am tras o fugă scurtă  până acasă, la mama, la Turda, evident. De aici i-am transmis ”breaking news din țigânie”, căci așa m-am simțit aterizată printre florăresele din M3. El a râs bine, dar eu și mai bine atunci când mi l-am imaginat lângă mine. Nu că moaca lui ar fi de râs, însă congestia sa facială ar fi fost de pomină dacă s-ar fi nimenit lângă mine fix în acele momente.

Cum așa ?!

Ei bine, din păcate zona Materna din Turda a fost îmbibată de duhoare. Nu o reperam și inițial am crezut c-am călcat eu în ceva rahat de câine comuitar (sunt mulți, turdenii știu, ceilalți pot trece liniștiți să se covingă și singuri), însă la semafor am întrebat o colegă de trafic ce e cu mirosul ăla sufocant, iar dna m-a liniștit, spunând că e așa de vreo săptămână. Poftim ?! 7 zile ?! Da, într-adevăr, de o săptămână în zona respectivă se aruncă ceva gunoi (așa a zis dna, eu n-am stat să studiez originile putorii stradale) și nimeni nu mai poate respira. Brusc mi-am amintit de copilărie, când se foloseau pompe submersibile de ape murdare de la subsolurile blocurilor. Pe cuvând de onoare că întreaga stradă zici că era un canal mocirlos, motiv pentru care îmi e milă de bieții oameni ce sunt nevoiți să locuiască în zona aia, trebuind să suporte duhoarea aceea. Cum să deschizi gamul, să îți aerisești casa, când afară pute a rahat cocit în soare ?!

Cum e posibil așa ceva ?! Oare celor ce trebuie să se autosesizeze încă nu le-a ajuns la nas ?!

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

