Carti de vizita – utilitate sau trend

14 Ianuarie 2015 la 8:57 pm | Postat in RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

carte de vizita

Atât în viața noastră personală, cât și în cea profesională, avem de-a face cu tot felul de oameni. Ne întâlnim zilnic cu aceștia, fiind constrânși de circumstanțe și de context să socializăm, fie că vrem, fie că nu. Astfel, legăm relații care uneori dăinuie în timp, alteori nici nu apucă să se sudeze, însă nu despre asta e vorba, ci despre a face o impresie, a ști să te recomanzi ca individ în societate. Pentru asta intră în scena firme precum această tipografie iasi, care face în așa fel încât să ai mereu la îndemână o fițuică  care să îți servească drept prezentare, mai ales atunci când ai un nume complicat, ori greu de pronunțat. (mie personal mi s-a întâmplat să mă rușinez și să încerc să mă eschivez când, după a 3-a corectură, tot n-am reținut/scris corect numele unor persoane)

Da, într-adevăr, despre aparent banalele cărți de vizită vorbim, în speță despre cum o firmă ce se ocupă de servicii print digital iasi poate să te scoată din încurcătură atunci când figura ta este una comună, ori nu ai făcut o impresie de impact chiar de la primul schimb de replici. Așa este, dragilor, poți să fii foarte bun în ceea ce faci, recomandările și portofoliul tău să-ți certifice performanțele, însă să nu te prea pricepi pe partea  de (auto)promovare. Aici intervin cărțile de vizită plasate subtil, care îți pot aduce ulterioare întâlniri în măsura în care, evident, nu se adeverește riscul enorm al pierderii lor. (unii dintre noi au portofele speciale pentru păstrarea cărților de vizită, alții le și ”pierd” în secunda imediat ulterioară intrării în posesia acestora, semn că cei superficiali nu prea acordă mare atenție datelor esențiale de contact, așadar nici nu ar trebui să fie mirați când vor să-l contacteze pe X, iar acesta nu e de găsit)

Undeva pe la începutul facultății, intrând la tipografia din vecinătatea acesteia, am cochetat pentru prima dată cu ideea comandării unor cărți de vizită. Mai apoi, calitatea acestor servicii mi-a fost confirmată de o prietenă care în mod periodic achiziționa astfel de materiale de la tipografie. Tot de la respectiva persoană am aflat care este de fapt efectul și impactul unor achiziții precum cea de la print carte iasi și m-am decis să încerc, să testez, motiv pentru care în prezent dețin și eu câteva sute de cărți de vizită, pe care le plasez foarte ușor atunci când am nevoie să las niște date de contact și timpul nu-mi permite pentru a le preda caligrafic, cum îmi place mie să mă răsfăț și să mă alint. Așadar, voi ce ziceți, ce părere aveți? Veți încerca ?

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

