Ce este răbdarea și cum ne-o putem autoinduce prin relațiile cu cei din jur*

18 Octombrie 2014 la 9:00 pm | Postat in Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

anger_management_needed_by_sallyhabib-d337hul

* nu am știut să formulez în română o altă expresie sinonimă cu ”angry management”

Tu ai tot timpul pe cae eu nu mi-l mai pierdut. Ai putea să faci atât de multe lucruri mărețe, dar alegi să te disipezi în mulțumea asta de umanoizi banali, simpliști în gândire și rudimentari în acțiuni. Mă enervezi când te văd cum te chinui de pe o zi pe alta și nu vrei ceva mai mult de la viața, de la tine în primul rând. Orele trec și tu ai aceeași privire tâmpă pe care o ții atintită asurpa telefonului performant care ți-a acaparat întreaga atenție. Ești atât de captivat de nimicurile din viața ta, încât nu vezi imaginea de ansamblu și te complaci în nemernicia ce ți s-a absorbit în minte, în spirit.

Inevitabil, ajungem să socializăm, constrânși de circumstanțe. Mă văd nevoită să nu-ți dau o mamă de bătaie și, în schimb, îți zâmbesc frumos printre dinții mei albi, iar tu nici măcar nu te-ai gândi vreodată că, după lentilele alea ce adăpostesc genele mele lungi și rimelate, pe interior, îmi dau ochii peste cap atunci când, obligată, îți ascult inepțiile.

Vii cu pretenții și ai impresia că totul ți se cuvine, dar nu realizezi că mie deja mi s-a acrit de ciorba asta pe care o tot reîncălzim la fiecare întâlnire. Aceeași placă stricată se repetă la nesfârșit, unde mai pui la socoteală că, asemeni ție, mai sunt atâți alții ce mă calcă pe nervi. Trebuie să mă concentrez, să mă stâpânesc, căci n-ați suporta să vă zic prea multe despre voi. Vedeți cu toții că zâmbesc forțat, că nu vă repezesc, dar unii mai și detectați ironiile lansate către voi, evident, spre propriul meu amuzament, drept urmare mă luați la întrebări, mă judecați și îmi reamintiți ce conduită ar trebui să adopt. Da, dragule, dacă nu erai tu, nici măcar n-aș fi știut că pe ecuson îmi scrie numele și ce poziție ocup, deci ce cod etic am semnat imaginar în momentul angajării.

Ție, dragule client obsedat, fixist și tipicar, îți mulțumesc că exiști, ești cea mai bună lecție pe care mi-o pot da eu mie pentru a mă învăța ce este răbdarea și toleranța.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

