I dreamt about you – message to an old friend

6 Octombrie 2014 la 1:52 pm | Publicat în Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

old friend

Te-am visat noaptea trecută. A fost ciudat. Nu mă mai gândisem de foarte mult timp la tine. Îmi pare rău că am rupt legătura, dar eu am plecat, după care ai plecat și tu cu treburile tale. Mare lucru nu mai știu de tine în principal pentru că, din vina mea, nu m-am interesat. Ocazional, într-adevăr, mai ajungeau vești la urechile mele despre tine și despre realizările tale. Mă bucuram de departe pentru tine, pentru voi, dar, în rest, cam atât, nu mare lucru.

Cum ziceam, aseară ai reintrat în viața mea, la fel de neașteptat cum o făceai de fiecare dată, orice apariție a ta fiind o adevărată invazie zgomotoasă, ca o tornadă. Deci, până aici, nimic spectaculos, nu ți-ai ieșit din tipare. Ceea ce m-a frapat însă a fost faptul că erai proaspăt … văduv, soția, prin nu știu ce îmrpejurări, decedase, dar asta nu a fost tot. Erai și tătic, însă unul mai special, având un copil cu sindromul Down. Erai copleșit de situație și ai reacționat ca un animal turbat când cineva a făcut mișto de situația voastră. La propriu ai sărit la jugulara lui, jur. Și acum am imaginea vie în mintea când închid ochii și mă gândesc la tine.

Am încheiat visul tot cu tine, căci ai venit și mi te-ai trântit în brațe. Ai început să hohotești. Mă simțeam a nimănui, căci știam că ai nevoie de mine tocmai în acele momente și eu, la rândul meu, mă simțeam mult prea mică și nesemnificativă pentru a-ți putea influența soarta în bine. Plângeai ca un copil, iar eu eram ca o piatră, inertă și rece, căci mă paralizase momentul ăla al nostru, acolo, cu tine și …cu el, fără …ea.

A doua zi, când m-am trezit, nu am avut curaj să pun mâna pe telefon, așa cum o făceam cândva. Nu voiam să vă tulbur, mai ales că știu că era și ea prin zonă. Ce puteam să vă zis ? La ce bun ? Oricum, orice a(ți) face, griji de tine, de ea și de voi, sper să ne întâlnim cât de curând și să te pot strânge în brațe și să zâmbim amândoi.

Te pup !

ps: mi-am amintit de toate nebuniile noastre ^_^

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

