Pregătiri de nuntă

4 Septembrie 2014 la 12:35 pm | Postat in Personal, RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , , ,

tort nunta

 

Cred că prea puțini dintre noi încă nu au aflat pe pielea (și buzunarul,evident) lor ca sezonul nunților continuă și asta nu doar pentru miri, care-s în focurile emoțiilor, ci și pentru restul nuntaților, care fac pregătiri care mai de care mai mărețe, ce l-ar face gelos până și pe cel mai bun practician contabil.

În weekend-ul ce tocmai a trecut, am luat parte la nunta unei bune prietene și (foste) colege. În weekend-ul dinaintea celui deja amintit, am asistat la uniune maritală a unor alți doi tineri. Cu toate astea însă, în mod absolut normal, sunt și am fost dintotdeauna subiectivă, motiv pentru care pot susține sus și tare că nunta colegei mele a fost cea mai tare nuntă evăr. Pe mine nu mă prea impresionează chestiile astea și nici nu le acord prea mare atenție, însă aici, la Castle Inn din Șimleul Silvaniei, un oraș micuț micuț de tot, atmosfera chiar a fost una de sărbătoare, pe măsura frumoșilor miri, Adelina și Bogdan.

Eu, cu sau fără voia mea, am luat parte în linii mari la toat epregătirile dinaintea nunții, în condițiile în care Adelina mă putea la curent cu tot ceea ce reușea să book-uiască pentru nuntă, în scurtele pauze dintre cursurile de la facultate. Așa eu am aflat cam ce urma să se întâmple la nunta ei, mă rog, a lor, însă nu m-am gândit nicio secundă că va fi așa frumos. O mare contribuție la atmosfera de vis în care s-a desfășurat nunta a avut-o locația, un ”castel” (asemănător cu ”Prințul Vânător” din Turda – pentru cunoscători) care emana grandoare nu doar la intrare, ci și în interiorul său. Mai apoi, inclusiv Olimpiu a semnalat frumusețea ornamentelor din sala de nuntă. Nu în ultimul rând, orchestra ( reminder: trebuie să îi aflu numele, neapărat, just in case 😛 !) formată din 4 tipi: solist, chitară/clape, saxofonist și preferatul meu: violonistul.

Toată această succesiune de evenimente consider că ar fi fost posibilă și într-un cort eveniment, căci, până la urmă, ceea ce contează cu adevărat e atmosfera și felul în care știu invitații să se distreze, iar la nunta Adelinei asta s-a demonstrat cu vârf și îndesat, căci acolo au fost prezenți oameni faini, cu chef de viață și care au dansul și cântatul în sânge.

Se poate concluziona așadar că trebuie avută mare grijă de alegerea locației unde ar urma să se petreacă cea mai mare și prima petrecere din viața proaspeților căsătoriți, dar de asemenea o atenție sporită trebuie îndreptată și spre artiștii/formațiile care sunt aduse pentru a distra publicul.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

