Mașina, bicicleta sau rolele ?!

27 August 2014 la 9:00 pm | Publicat în RECOMANDĂRI | 2 comentarii
Etichete: , , ,

car sound

După cum bine puteți observați, tot mai multe discuții se conturează în jurul mașinilor chiar și printre domnișoare. Unele dintre noi sunt atât de interesate de acest subiect, încât mai că s-ar băga sub capotă, alături de mecanic și nu pentru că ar fi el vreun musculos de prin telenovele hispanice, ci pentru că pe aceste stimabile chiar le pasionează subiectul. Mare majoritate însă a șoferițelor, încă după declararea mult așteptatului ” Admis ” în urma examinării auto, uită tot ce au învățat pentru promovarea textului, începând îndeosebi cu partea de ”Mecanica”. Recent un prieten mai experimentat într-ale șofatului se minuna că noi am prins și parte de mecanică, însă, spre rușinea mea, mai mult de două întrebări tipice (alea cu ” Ce indică fumul albastru/negru …” pentru cunoscători) nici eu nu mai rețin. Cu toate astea însă, multe dintre noi nici nu avem nevoie de prea multă parte tehnică la șofat, căci se zice că te naști cu așa ceva, motiv pentru care, cu un minim minimorul de bun simț și responsabilitate în trafic, cu siguranță vei căpăta rapid experiență și vei deprinde mișcările care te vor salva în orele de vârf.

Râdeam alți prieteni de mine și se întrebau ce aș face dacă ar trebui să schimb roata, confruntându-mă la drum lung cu o pană. Mare lucru, sinceră să fiu, nu aș prea rezolva, cu toate că am văzut cum se schimbă o roată și știu cum se simte că mergi pe jantă, însă am avantajul că sunt femeie, deci prin natura mea par neajutorată, iar asta mă va scoate din impas întotdeauna. Cum ?! Eu nu știu la voi cum e, prin părțile din care sunteți voi, însă șoferii noștri, ardelenii, sunt mari iubitori de muieri, așa că de fiecare dată bag mâna în foc că se va găsi cel puțin unul care să tragă pe dreapta, să-ți împrumute cricul lui (hei,nu râdeți!) și chiar să îți schimbe el roata. Dacă sunteți cu adevărat norocoase, se prea poate să vă împrumute ei roata lor de rezervă și să vă conducă până la primul atelier auto. No, sună bine, ha ?! În eventualitatea în care nu sunteți nici pe departe la fel de norocoase precum sunt eu de optimistă, atunci nu vă veți enerva doar pe o simplă pană, ci va trebui să vă gândiți la unele reparații și înlocuiri mai constisitoare, așa că domnii binevoitori, văzându-se și ei depășiți de situație, cu siguranță vă vor îndrepta spre site-uri precum StoAuto, de unde vă veți cadorisi cu noi piese de calitate pentru mașină.

Adio stat în stație, adio mirosuri de-a valma în troleu, adio controlori ce te privesc cu aer de superioritate, adio aglomerație, adio trafic infernal . . .

Bun venit CASCO,  schimb de ulei,cauciucuri de iarnă / de vară, cutie de viteză automată etc.

Tu ce zici ? Ție cum ți-ar fi mai bine, cu sau fără ? Da, știu, ultima modă: pdalatul prin oraș; bicicletele recuperează și numărul posesorilor lor crește în fiecare zi. Nici cu rolele prin parc nu e tare rău, deși sunt multe obstacole în calea ta de ocolit. Totuși, o mașină proprietate personală, chiar și în leasing, pare de departe cea mai bună opțiune, nu ?

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mai, uite ce zic: Dupa 17 ani de soferie am vandut masina si, am revenit la dragostea dintai, bicicleta….si, da…am observat ca e trendy sa pedalezi…

    • Dacă ziceai mai repede, făceam schimb pe schimb: tu-mi ”donai” mașina și eu te cadoriseam cu o ”țoglă” :))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

