Vrei fericire ?

26 Iunie 2014 la 12:30 pm | Publicat în Copilul din mine | 1 comentariu
Etichete: , , , , , ,

pestisorul de aur

” Fericire – aici sau la pachet ?” a fost întrebarea lansată de Laura, o întrebare sfredelitoare, care nu mi-a dat pace o bună perioadă de timp, motiv pentru care m-am hotărât să o anihilez aici, cum știu eu mai bine, adică prin scris.

Când vine vorba de momentele care-mi fac mie plăcere și de oamenii pe care îi iubesc, sunt egoistă. Îi sufoc de-a dreptul și i-aș vrea doar pentru mine, tocmai pentru c-am ajuns să simt pe propria piele prețiozitatea sentimentelor și stărilor ce te încearcă în exact acele momente pe care cu toții le-am dori eternizate, din pura noastră plăcere sufletească.

EL spune despre mine că nu mă pot responsabiliza, că mereu aleg să nu aleg, însă la întrebarea asta chiar nu mă pot decide. Constat că, orice aș alege, la final aș pierde. Dacă aș vrea fericire acum și aici, aia ar însemna să trăiesc în prezent, ori eu încă nu am reușit performanța asta, căci mă reconfortez singură cu amintirile amăgitor de plăcute din trecut, sperând la un viitor care să îmi surâdă, care să-mi dea perspectiva unor noi motive de fericire. Dacă aleg fericire la pachet, aia înseamnă să o iau, să o duc cu mine acolo unde mi-e bine, deci să o păstrez spre a o păzi, ori nici așa nu-mi convine, căci cineva a zis că, o fericire/iubire pe care trebuie să o păzești, nu e deloc una veritabilă.

Vreau acum și aici și dincolo și ieri și poimâine. O vreau pe toată, o vreau cu tine și cu ei, o doresc nouă tuturor. Știu că o merit și eu și tu și toti ceilalți, dar e mai importantă pentru noi a noastră, deci sunt egoistă și știu că greșesc atunci când iubesc . . .

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Si eu vreau macar o bucatica de fericire.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

