După sesiune, vacanță !

26 Iunie 2014 la 10:04 am | Publicat în RECOMANDĂRI | 1 comentariu
Etichete: , , , ,

vacanta la munte

Acum, că suntem în febra examenelor, fie că le-am început, că le continuăm, sau că pur și simplu așteptăm zilele să treacă repede, să ne vedem scăpați de toți și de toate, elevului, respectiv studentului, îi șade cel mai bine să facă planuri de vacanță, indiferent de eventualele rezultate finale. De-o fi bine, de-o fi mai puțin bine, un lucru e clar: examenele au o finalitate certă, așa că, după ce trece și ultima zi a examinării, cu toții vom răsufla ușurați și vom scoate onomatopeele tipice eliberării condiționate, cam până la următoarea sesiune, din toamnă, sau din februarie. Așa, dacă tot ne permitem singuri să visăm cu ochii deschiși la vacanțe ce, pentru moment, par relativ îndepărate, simple deziderate ce ne răpesc din timpul nostru în care ar trebui să ne concentrăm și să învățăm, ar trebui ca, în paralel cu munca neremunerată de student, să începem o cercetare, să căutăm oferte irezistibile, la fel de incitante precum gândul unei evadări din oraș, departe de responsabilități și de tonele de cursuri de care suntem de-a dreptul scârbiți.

După o perioadă în care nu ai știu nimic altceva decât cursuri și iar cursuri, tratate, coduri și monografii, indicat ar fi să faci o cură de destresare, să te îndepărtezi de orice notițe ce ți-ar putea afecta grav și iremediabil retina, ocazie cu care să-ți găsești propria oază de relaxare, acolo unde nicio informație pur academică să nu poată ajunge la urechile tale sensibile. Acum, că sesiunea e pe sfârșite, trebuie să te cadorisești, căci ai tras destul, ai dat tot ce ai avut mai bun din tine, iar dacă a fost sau nu suficient, lasă asta pe seama profilor să decidă, oricum tu nu mai poți face momentan nimic mai mult ori mai bine, plus că, nu uita, abia toamna se numără bobocii. Cu alte cuvinte, fă-ți bagajul și ia-o la sănătoasa, oriunde, oricând, atât timp cât de depărtezi de orice loc care-ți aduce aminte de examene.

Eu am stat și m-am gândit și, pentru că la mare ori la munte, oricum sunt două opțiuni la care ne gândim cu toții, am realizat că eu, spre surprinderea multora, nu am văzut Moldova, așa că am ajuns să descopăr oferte de cazare la hotel Imperium Suceava, unde condițiile par chiar bunicele, tentante, motiv pentru care ar trebui să profitați și voi de rezultatele căutării mele. În plus, pot să vă zic că mereu am revenit cu plăcere aici, mai aproape, la noi, tot în Ardeal, mai exact în Sibiu, așa că vă sugerez să căutați și voi mai multe detalii aici despre cazare la hoteluri in Sibiu.

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. O tara frumoasa, cu multe locuri de vizitat.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

