Necunoscuți în noapte

12 Iunie 2014 la 4:23 pm | Publicat în Personal | Lasă un comentariu
Etichete: ,

rain set on fire

Ieri m-ai făcut să-mi amintesc de tine. Am retrăit întâlnirea noastră și am simțit același fior ca atunci când m-ai privit prima dată șovăitor. Atunci mi-ai dat senzația că vrei să vezi prin mine, să descoperi o enigmă adânc îngropată, însă nu eram sigură că tu ai măcar habar ce și cum să cauți. Nu te-am ajutat absolut deloc, pentru că nu intenționam să te las să mă cunoști, căci întrevederea noastră avea să fie una scurtă, așa cum ți-am și lăsat impresia încă de la început.

Nu te-am vrut nu pentru motivele pe care ți le-am invocat, ci pentru că nu erai un bărbat potrivit pentru mine. Da, pentru multe altele, dar mie nu-mi lăsai impresia că ai acel ceva care să mă facă să te vreau doar pentru mine. Din partea mea, putea să te ia oricare alta, pentru mine erai doar o companie în noapte, în prima seară friguroasă de toamnă.

Nu ai fost omul potrivit și nici nu ai reușit să alegi un loc potrivit. M-ai dus într-un cadru romantic, unde toți se iubeau în jurul nostru, în vreme ce noi continuam să ne privim stângaci, ca doi străini ce eram. Mi se părea deplasat, la fel ca încercarea ta de apropiere. Micile gesturi, subtilitățile de duzină, mă făceau să-mi doresc să-mi desenez aripi, să zbor cât mai departe din decorul dezolant în care mă găseam. Ei își trăiau iubirea, eu . . . eu stăteam cu tine pe-o bancă, în timp ce ochii mei îl căutau pe el, gândindu-mă că, poate, la fel ca mine, exact în aceleași momente, se complace și el într-o companie la fel de nepotrivită, așa cum erai tu pentru mine.

Nu erai genul de bărbat care să mi se potrivească. Insistențele tale mă agasau, atenția ta sporită, obesiv centrată întru ajutorarea mea, mă lăsa să cred că ești un bărbat disperat, care e prea dornic de o relație cu o femeie ca mine.

Tu nu vedeai că nu aveam nici măcar ce căuta unul lângă altul ? Cât de orb ai putut să fii, când ți-am cerut să-ți vezi de drum, să nu mă conduci, invocând motive stupide pentru care doream să-mi continui singură seara ?! Nu aveam eu să fiu femeia care să te iubească, nu aș fi plecat să te urmez pe tine, oricât de tentat este gustul aventurii pentru mine. Pentru el, pentru el al meu, care să merite și care să mă facă să-l merit, m-aș urca și mâine-n avion și-aș merge pân’ la Polul Nord, deși-s nebună după vară, dar pentru tine n-am vrut să mai fac niciun pas în plus. Tu trebuia să-ți vezi de viața ta, de planurile tale și să încerci să înveți din încercarea eșuată de a mă curta pe mine. Am încercat să-ți comunic elegant că  era prima și ultima oară când mă vei mai vedea, dar păreai că ești cam greu de cap, că refuzi să pricepi, așa că am lăsat tăcerea și distanța să-ți explice-n locul meu…

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

