11 Iunie 2014 la 12:06 am | Postat in Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

smoking woman

Majoritatea sfaturilor vin din greșeli. Oamenii care își permit să-ți dea sfaturi o fac pentru că au ajuns în punctul în care nu-și mai pot îndrepta propriul handicap. Șansa lor li s-a dus, iar acum își arogă singuri rolul de profesori, chiar dacă, cel mai probabil, nici azi nu și-au învățat lecțiile, dar se încăpățânează să ți le predea ție. Ceea ce nu au izbutit ei atunci, vor să o facă prin tine, doar că uită din vedere faptul că tu nu ești ei și că doar tu poți să faci pentru tine, în ciuda cuvintelor lor, de multe ori de umplutură, fără de substrat.

Tu vii și-mi zici mie cum să mă comport. Tu vii și-mi indici mie ce nu fac bine. Dar tu, tu ce ai făcut pentru mine încât să mă judeci ? Cu ce ești tu mai bun ? Cu ce drept îmi subliniezi greșelile mele ? De ce nu ai avut grijă de ale tale, de ce vii să mi le vezi din avion pe ale mele ?! Zici că ai intenții bune, dar de ce nu ți le-ai canalizat asupra ta, asupra partenerului tău de viață ? De ce nu ați făcut să vă fie vouă bine, ca familie, să fiți un cuplu de invidiat ? De ce nu ați investit în voi și vă complaceți acum să mă mocirliți pe mine ?!

Îmi dai lecții când să vorbesc și când să tac. Îmi zici când să fiu drăgăstuoasă și când să țin la orgoliul meu. Dar tu, că ești călcat în picioare, de ce nu-ți educi femeia să fie ea blândă, calmă și caldă și exact cum ți-ai dori de la ea, dar îmi faci observație mie ?! Vrei să-mi fie mie mai ușor ?! Poate mi-ar fi dacă nu mi-ai puncta defectele la tot pasul, poate mi-ar fi dacă aș simți că am un sprijin, care să mă ajute să mă ridic și să nu mă facă să mă simt nesemnificativă comparativ cu … ”perfecțiunea” voastră (cică!).

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

