Ma bantuie tineretea

8 Iunie 2014 la 10:30 pm | Publicat în Aberatii Nocturne, Personal, RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , ,

day dreaming

Nu știu cum se face, dar într-una din nopțile astea m-am visat iar în liceu și se făcea că, la fel ca de obicei, nu învățasem la istorie și sută-n mie aveam eu presentimentul că pe mine mă va asculta proful, nu că ar fi fost asta vreo reală mirare, în condițiile în care, chiar și pe atunci, eu mereu eram fără notă. Și mă căzneam eu așa în vis și încercam să-mi amintesc măcar titlul lecției, dar nu izbuteam și parcă-l simțeam pe prof cum se apropie de clasa noastră, iar eu eram panicată maxim, în condițiile-n care nu puteam să o zbughesc pe geam afară și să fug de la oră.

A fost amuzant să văd cum, deși au trecut vreo 4 ani de atunci, încă mă terorizează ora de istorie și mă mustră conștiința că nu m-au interesat bătăliile și nici nu le-am aprofundat, așa cum, spre exemplu, am făcut recent cu Cazanele Dunării pe cesavezi.ro, site cu ajutorul căruia am făcut o mică recapitulare la geografie, materia cu care mă înțelegeam eu mult mai bine și cu care îmi plăcea să cochetez, poate și datorită faptului că îi găseam o utilitate în lumea reală, asta spre ofticarea istoricilor, cu care mereu mă certam.

A fost interesant și în același timp amuzant să aflu despre mine că încă mă mai bântuie asemenea amintiri, că-mi apar chiar și-n vise, acolo unde, la momentul actual, nu prea pot controla foarte multe. De asemenea, se remarcă dorința mea retrogradă de dor de liceu, acolo unde, recunosc, nu aveam eu cine știe ce responsabilități, iar timpul liber de atunci îmi permitea să fac exact ceea ce îmi doream eu, pentru sufletul meu. Acum . . . altă Mărie, cu altă pălărie 😀

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

