Inainte de culcare . . .

8 Iunie 2014 la 5:15 pm | Publicat în Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , , ,

doi indragostiti in pat

În fiecare seară, când mergem la culcare, mă bagi în pat și-mi spui o poveste. M-ai obișnuit să-mi faci masaj pe spate, să-ți plimbi degetele pe coloana mea și să îmi alini durerile sufletești adunate de peste zi. Mă las în voia ta, căci știu că acolo, cu tine, nimic rău ni mi se mai poate întâmpla. Îmi arăt toate vulnerabilitățile și nu mă rușinez în fața ta, căci ai avut grijă să mă înveți că n-are de ce să-mi fie frică de tine. Nu mă gâdili, dar mă atingi atent, de teamă să nu mă frângi sub mâinile tale mari și puternice. Mă întorci după cum vrei, iar eu mă las drăgostită, căci mi-a fost dor. Probabil și ție ți-a fost de pielea mea catifelată, de fermitatea ei, dar mai ales de elasticitatea cu care membrele mele reacționează la atingerea ta.

Sfârșim încolăciți unul de altul, iar acolo, așa împreunați, tu începi să îmi povestești, să îmi descrii pagini de jurnal încă nescrise, fiind prea ocupat cu mine, care-ți răpesc tot timpul lber. Cuminte, cu capul pe pieptul tău, sorb la propriu cuvintele care-ți iasă șuierând de pe buzele de care nu mă mai satur și pe care, din când în când, le violentez nițel, atât doar cât să le fur un sărut fugar.

Pasiunea pe care o pui în cuvintele tale, mă face să uit de somn, să ignor alarma care mă trage cu capul în pernă, iar degetele tale plimbându-se în sus și-n jos de-a lungul spatelui meu, mă fac să gem încet, să mă mențin pe o linie de plutire, să nu cumva să pierd vreun element din povestioarele tale. După ce termini cu mine, sunt frântă, mă epuizezi, însă tot nu mă pot sătura de tine, așa că mai vreau și mai vreau, ca un copil pofticios, care și-a descoperit pasiunea în viață și nu mai vrea să o abandoneze vreodată . . .

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

