Implozie emotionala

6 Iunie 2014 la 9:43 am | Publicat în Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , ,

grenada

Am momente în care nici măcar eu nu mai văd nu doar vreo luminiță, dar nu întrezăresc nici tunelul ăla interminabil, de care mă izbesc cu toată ființa mea. De parcă aș fi chiar, chiar mioapă de tot, nu reușesc să găsesc vreo scăpare și așa mă complac în neputința mea, moment în care pică cerul pe mine și mă presează la pământ, iar eu, de acolo, de jos, încerc să prind ultimele guri de aer, pe care, la nevoie, cine știe când le voi folosi ulterior.

Tot de acolo, de sub maldărul de gânduri, mi se pare totuși că se arată o luminiță mică, mică. Evident, aia nu vine din cer, ci de la oamenii din jurul meu, mai mult sau mai puțin prezenți zilnic. Unii dintre ei mă ajută cu mâini întinse pentru a mă agăța de ele, să mă tragă la o suprafață care oricum nu-mi place nici aia. Alții, în schimb, sunt prezenți doar din amintirile mele, iar cuvintele lor de atunci, gesturile lor frumoase de cândva, eu singură mi le transpun în realitatea mea, căci am nevoie de ele mai mult ca oricând.

Până la urmă, într-un fel sau altul, toți sunt aici, pentru mine, așa cum au mai fost. M-am obișnuit, la greu, să mă bazez pe ei, iar pentru asta, pot spune că sunt un om norocos, deși în prezent norocul cred că mi-a fugit pe geam, când nu eram eu atentă. Între timp, până el se întoarce, aleg să-l suplinesc eu, așa că ignor toate mâinile întinse și încerc să văd dacă pot și singură. Sunt zile grele, nopți și mai grele, dar, vorba lui mama Aurica, în fiecare zi mai trece câte o zi, iar eu-s tot aici, desfigurată sau nu, însă sunt alții care nu au supraviețuit peste noapte, iar asta mă face pe mine mai bună cel puțin decât ei, dacă încă nu-s suficient de bună și sunt alții care mă salută din mers. Important e că trag de mine, că mă străduiesc, că dau tot ce am mai bun din mine, iar toate astea, cândva, udeva, sigur trebuie să se contabilizeze, căci, dacă nu, deja de pe acum îmi semnez singură intenarea la spitalul celor . . . prea, prea fericiți 😀

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

