6 ani de bloggling – la multi ani, blogulet !

6 Iunie 2014 la 9:21 am | Publicat în Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , ,

OTW6thAnniversary-Rachel G.

Până să realizez, 6 ani de blogging au zburat pe nesimțite. Cu bune, cu rele, am crescut odată cu blogul meu. S-a dezvoltat el, la fel am făcut și eu, în condițiile în care, privind în urmă, se poate vedea o diferență notabilă de la primele articole la ceea ce citiți voi azi. În plus, am aflat și cum să fac blogul ăsta profitabil. Acum nu neapărat cât să stârnesc invidii, dar suficient cât să primes aprecieri și, mai mult, să mă extind într-un part-time job cu scrisul, cu care, zic eu, merge cât de cât binișor.

Acum, recunosc, cochetez cu ideea de a-l muta pe domeniu propriu, doar că momentan nu am nici starea, dar nici timpul necesar pentru a-mi face de lucru cu astfel de complicații, motiv pentru care avansez ”grija” asta pe my ”to do list”.

Pe viitor, habar n-am ce-oi face, însă musai vom continua cu scrisul, fie că s-a arăta profitabil, fie că nu. Oricum, ceea ce nu vedeți voi, aici, pe blog, se află pe hârtie, însă p-alea prefer să le păstrez chiar doar pentru mine, căci nu-și au rostul aici, în public, unde habar n-am cine citește, ori eu și așa nu duc lipsă de etichetări, motiv pentru care am învățat să fiu mai precaută cu privire la viața mea personală.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

