Oamenii din viata noastra

23 Mai 2014 la 11:07 am | Publicat în Copilul din mine | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , , , , ,

prietenie pe viata

Unii oameni, pentru că au trăit experiențe asemănătoare, solidarizează cu tine și încearcă să îți spună, din mers, ce au reușit ei să învețe, pentru a-ți fi ție mai ușor, căci lor cu siguranță nu le-a fost și nici nu a fost nimeni acolo, pentru ei, care să îi îndrume, și doar cu o vorbă bună.

Alți oameni, frustrați pentru că nu te pot ajuta, deoarece ei nu înțeleg, neavând experiențe similare, se înrăiesc în durerea lor și, nefăcând față situației, îți vorbesc dur și, deși nu își propun, te rănesc. Așa eram eu atunci când cineva drag mie era în pericol și nu reușeam prin forțe proprii să îlătur starea aia de rău general. Pentru că mă vedeam înfrântă încă dinainte să am practic șansa de a face ceva efectiv, mă izbeam de neputința mea și mă durea, pentru că eu chiar voiam să ajut, căci îmi pasă. Atunci însă nu am înțeles că trebuie timp, că fiecare trebuie să se liniștească și să își învețe propriile lecții. Acum, al fel, am rămas la fel de prinsă în emoții și în continuare toată mă sfarm atunci când persoanele care contează în viața mea au ceva de rezolvat și eu nu pot ajuta, deși-s conștientă că, la rândul meu, sunt doar un om . . .

Sunt unii care, tot din dorința de ați ușura viața, trag tare și încerc să-ți trăiască viața în loul tău, prin cuvinte. Aceștia sunt cei ce se mint cel mai tare, căci ei sunt mai îspăimântați decât cei de mai sus și tocmai de aia se înverșunează și le e atât de ușor să emită judecăți de valoare. Și pe ei, ca pe toți cei de mai sus, trebuie să îi lăsăm în pace, deși ne irită, căci ăsta e modul lor de a-și manifesta afecțiunea.

Sunt oameni și oameni în viața noastră, însă mereu va fi persoana aia pe care, oricât ai încerca să o ocolești, viața te va duce tot la ea, chiar dacă între voi s-au spus lucruri urâte, care v-au făcut pe amândoideopotrivă să suferiți. Ea e persoana care nu te lasă să dormi noaptea, căci te gândești tot la ea. De asemenea, ea e singura persoană care te poate calma, căci, atunci când nu mai poți, când viața asta devine prea grea pentru un simplu om, pe ea o suni în miez de noapte și o pui să-ți povestească banalități, doar pentru a-i auzi vocea, pentru a-ți stâmpăra dorul, pentru a te calma și a lua lupta de la capăt, deși adormi în lacrimi, măcar una dintre ele să fie de bucurie, de fericirea sunetului din receptorul telefonului.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

