Cum se accepta un ajutor

21 Mai 2014 la 10:03 am | Publicat în Copilul din mine | 2 comentarii
Etichete: , , ,

woman smoking

oricât am fi de supărați pe tot ce ne înconjoară, mereu va trebui, până la urmă, să ne deschidem larg ochii și să vedem că pentru fiecare dintre noi, mereu  a existat acolo, acolo unde era nevoie, cel puțin o persoană care nu doar să ne suporte, dar să ne și ridice de la pământ atunci când se părea că noi am renunțat la luptă, deși nu am dat tot ce am avut mai bun din noi și nici nu eram sleiți de puteri, ci doar golițe de vise și speranțe.

când ești căzut, mândria nu-și mai găsește nicio justificare plauzibilă, așa că, chiar de e în al doișpelea ceas, ar trebui să renunțăm la ea, căci, deși nu am realizat până atunci, niciodată nu ne-a ajutat la nimic care să facă diferența, așa că nici acum nu trebuie să abuzăm de noi, căci riscăm doar să îndepărtăm și puținele persoane care, aparent, ne înțeleg, sau măcar se străduiesc să o facă.

cunosc o persoană care afirmă sus și tare că nimeni niciodată nu a ajutat-o, în pofida faptului că, în repetate rânduri, ea, persoana, a fost umărul de sprijin al multora. nu cred asta și susțin cu tărie că un om poate ajunge atât de îndârjit doar pentru că, la rândul său, a suferit mai mult decât putea duce, motiv pentru care, pentru protecție personală, a ales să se închidă în  el și să își aducă singur ofrande în numele vicotriilor biruite cu viața. e ok, trebuie să ne apreciem, trebuie să ajungem să ne cunoaștem calitățile, însă nu trebuie să negăm și contribuția altora, chiar dacă poate ne-am fi dorit cu totul altă persoană să ne fie alături, să meargă umăr la umăr cu noi.

am ajuns să înțeleg prea bine că, faptul că azi ești norocos, aia nu înseamnă că mâine, la fel, norocul va poposi la tine. trebuie să te agăți tot de tot cepoți, să primești orice ajutor, indiferent direcția din care ți se oferă, căci s-ar putea ca cel pe care-l râvnești tu să se lase așteptat, iar tu nu îți poți permite să decazi mai mult decât ai făcut-o deja.

așadar, dacă vrei să-ți fie bine, acum și pe viitor, primește și prețuiește darurile vieții, deși tu ai vrea cu totul altceva. nicio problema, ia acum ce ai la îndemână și investește în tine, pentru a-ți folosi mai apoi, când vei primi ceea ce nutrești cu adevărat din dorința sufletului tău !

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. La categoria asta cu nimeni niciodata, ma pot incadra si eu! Nu stiu de ce, dar un ajutor major de care sa-mi amintesc nu a existat…poate parea curios pentru tine si altii, dar e real…si, se intampla…

    • Se prea poate să nu fi fost un ajutor fizic, iar aici nu mă refer nici pe departe la vreo aparentă divinitate. Te-ai gândit că există oameni care, deși din umbră, te ajută, chiar și doar cu un gând bun, de care tu nu ajungi niciodată să afli ?!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

