Incertitudinea dureroasa a unui ”oare” inflamat in constinta umana

1 mai 2014 la 9:30 pm | Publicat în RECOMANDĂRI | 5 comentarii
Etichete: , , , , ,

sexy man and woman

Toți prietenii mei vor bani. Sunt sigură că și prietenii tăi, ai voștri. Până aici, nimic nou sub soare. Lumea vrea bani, iar asta e o certitudine, în ciuda tuturor incertitudinilor din viețile noastre. Prin diverse metode, pe ciudate căi, oamenii, mai devreme sau mai târziu, ajung să facă rost de banii de care au nevoie, sau de care cel puțin se conving ei să creadă că au nevoie. Acum, dacă e sooner or later, asta e cu totul altceva. De ce ?! Pentru că dese sunt cazurile în care, după ce ai stat o gramadă de timp, ai investit mai multă energie decât te credeai capabil/ă, strângii suma X de bani, dar constați că, de fapt, nu doar că era un moft, ci și o inutilitate. Bun, ajuns/ă aici, ce ai de gând ?!

Discutam recent cu D.B care-mi spunea că vara trecută avea suficienți bani pentru un Golf 4, dar a preferat să amâne, să rămână la același troleu, la comoditatea tipică studentului, doar că, de data asta, studentul nostru nu era unul oarecare, ci unul proaspăt întors de dincolo, deci cu ceva bănuți pe card, cam cât pentru un Golf, doar v-am spus. Dar, cum bărbatul e ambițios, și-a propus să mai strângă o sumă de bani, o alta, pentru a-i fi suficientă spre a achiziționa un Audi A3. De ce ?! Mai conteaza ?! Pentru că așa a vrut el și gata ! Nu am stat să-l chestionez prea mult, însă acum, că-l cunosc, deci știu că nu are niciun Audi, dar nici un Golf, l-am întrebat de ce ?! Răspuns simplu: banii s-au terminat, căci…i-a cheltuit. Pe ce ?! Habar nu mai are, nu a simțit când a rămas fără ei, căci nici mpcar nu a ajuns la mare cu Ea, așa cum și-ar fi dorit.

Și atunci stau eu și mă întreb: oare nu era mai bine dacă apela la serviciile unui site auto din moldova, unde ar fi găsit probabil niște prețuri ceva mai bunicele, decât la noi ?! Oare nu ar fi fost mai înțelept să cumepre totuși Golf-ul ăla ?! Oare…oare…

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. cu banii aia poate ca si-a faurit niste amintiri ce depasesc valoarea unui audi ..

    • Cu banii ăia, cu siguranță că și-a făurit anumite amintiri, doar nu s-au dus ei degeaba.

      • mai ramane de aflat, daca in acceptiunea lui a meritat sau nu!

        • Nici măcar nu l-am întrebat, căci nu mai contează, banii vin, se duc și alții le iau locul, dar nu același timp se poate spune și despre amintiri, iar eu chiar sper și cred că și-a făcut unele chiar și atunci 🙂

  2. Asta-i viata!:))
    Cu bani, fara bani, ea merge inainte!
    Weekend placut!


Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.