Cum am invatat sa zugravesc dormitorul

30 Aprilie 2014 la 7:53 pm | Publicat în RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , , ,

Chiar asa, unde altundeva sa gasim informatii despre constructii decat cautand pe Google ? Eu asa am aflat o multime de chestii despre amenajari interioare si exterioare. Sa detaliez un pic.

Am vrut sa zugravesc camera cu o alta culoare. Am cumparat varul lavabil si eram pe punctul de a contacta un om care se pricepe la zugraveli, evident, pe bani, nu pe ochi frumosi. Am intrebat un var daca stie pe cineva insa acesta mi-a propus sa zugravim amandoi camera respectiva, in viziunea acestuia fiind o treaba usoara. Pentru mine nu era deloc o treaba usoara, chiar si fiind vorba de o banala aplicare de var lavabil, dar dat fiind faptul ca aveam sa economisesc niste bani, am decis sa incerc.

Am cautat pe internet informatii despre constructii si amenajari interioare si intr-un sfarsit am inteles cum se da cu var lavabil. Este chiar funny, iar secretul ca sa nu ne murdarim este folosirea unui trafalet de calitate. Si asa am devenit un mester in constructii, economisind bani cu manopera si invatand cum se da var lavabil la interior.

Nu a fost deloc greu. Am citit cateva articole care prezentau acest lucru, am vazut chiar si doua clipuri video despre cum se aplica varul lavabil si din cateva fotografii cu amenajari interioare dormitor am ales si culoarea potrivita dormitorului meu. De acum inainte, o sa imi mai zugravesc dormitorul, fara sa apelez la profesionisti.

Daca si voi doriti sa zugraviti singur dormitorul si nu numai, va recomand un blog despre amenajari interioare si amenajari exterioare, care se numeste LaConstructii.com, unde eu am invatat sa zugravesc peretii cu lavabil. Chiar si pentru alte chestii din constructii, cum ar fi montajul gresiei si faiantei, placarea cu gips-carton, amenajari fatade, va puteti inspira vizitand blogul mai sus prezentat. Daca eu am avut de castigat inspirandu-ma din cateva tutoriale din constructii, voi de ce nu ati face-o ?

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

