Scrisoare din trecut către viitor

23 Aprilie 2014 la 7:14 pm | Postat in Copilul din mine | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

1486809_615097585252774_3614669639412854096_n

De ce îmi era frică, nu am scăpat, nu aveam cum, chiar ea mi-a prezis și mai știm că avea o faimă în sensul adeveririi previziunilor ei. La început, mi-a fost ciudă pe ea, aș fi făcut orice să ajung la ea să-i trântesc o ultimă privire de-a mea; avea să înțeleagă atât de multe din ea, avea să prindă exact ce era nevoie și sunt sigură că nu ar fi comentat, căci, ca de obicei, am fi continuat să ne înțelegem din priviri, doar noi două, așa cum o făceam întotdeauna. Dar lucrurile nici de astă dată nu mi s-au arătat exact cum mi-aș fi dorit eu, cel puțin nu atunci.

Au trecut zilele, au trecut săptămânile, lunile chiar și uite că a venit ziua să te am iar față în față, doar că acum eram doi străini, cu o mână de foste vise și ceva amintiri comune, nimic mai mult. Mă uit la tine, te uiți la mine și ai impresia că știi atât de multe despre mine, despre viața mea. În schimb, eu mă uit la tine și mă întreb dacă, într-adevăr, vreodată am știut atât de multe despre tine precum îmi plăcea să cred. Mă reconfortez eu singură și spun că omul nu se poate degrada, nu cu o asemena rapiditate, dar tu te încăpățânezi să-mi demonstrezi contrariul, mereu ai fost gigăcontra-ul din viața mea, cu fiecare particulă din tine te străduiai să faci mai mult, mai mare, mai tare, mai bine decât credeai tu că ți-am manifestat eu.

A venit și vremea în care să trăiești ce ți-ai scris, să dai nas în nas cu tine. Nu ți-a plăcut, ai urlat mut și ai ținut în tine. Ai plâns în singurătatea ta, deși ai fugit ani buni după ea. M-ai mințit, m-ai înșelat, m-ai trădat, aproape m-ai vândut, dacă nu ai chiar făcut-o și eu încă n-am realizat. M-ai sfidat, te-ai jucat cu mintea mea, cu sentimentele mele, cu banii mei. Da, s-a ajuns la bani. Ai făcut-o pentru bani. Te-am disprețuit atunci, te urăsc și acum pentru asta, dar prefer să cred că valoarea ta nu e doar suma respectivă, m-ar durea prea mult să știu că tu, tocmai tu, tu dintre toți ăia de acolo, li te-ai alăturat lor și ai ajuns un nimic.

Între timp, eu mi-am revenit, m-am acceptat așa cum sunt, mi-am tras viața după mine, mai departe, sau m-a tras ea după ea, nici nu mai știu cum a fost, dar uite c-am ajuns în acest prezent, în care sunt din nou fericită, în care iar a dat norocul peste mine, în care am un om alături, pe care mă pot baza, care îmi demonstrează zilnic că nu voi mai ajunge acolo de unde m-a  cules el, cu toate  rănile și stricăciunile pe care le aveam din trecut. Despre prezent, numai de bine. Înspre viitor ?! Cu capu-nainte și zâmbetul pe buze. Despre trecut ?! De și mai de bine. Pentru tine ?! Toate gândurile mele bune. Mie ?! Tot și încă un pic mai mult. Pentru noi ?! Toata viața mea și a lui și a celor ce vor să mai vie

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

