Un must al lui 2014 – sneakers online

13 Aprilie 2014 la 10:29 pm | Publicat în RECOMANDĂRI | 1 comentariu
Etichete: , , , , , ,

sneakers online

În speranța că vom urgenta plecarea vremii nasoale, care se încăpățânează totuși să se agațe cu ultimele sforțări de noi, am hotărât subit să trecem la încălțămintea aferentă sezonului primăvară-vară, ocazie cu care am redescoperit plăcerea picioarelor aerisite, pe platformă sau sus pe toc, după preferințe.

Marea ne-a fost bucuria, asemeni celor mici, care zâmbesc cu gura până la urechi, fără griji, fără gânduri, atunci când am găsit în cutiile atent și grijuliu păstrate papuci dragi nouă, pe care încă îi prețuim, deși i-am purtat mai mult de un sezon. Scotocind prin lada de încălțăminte, mai mult sau mai puțin uzată, am depănat amintiri și am rememorat acele momente pe care mereu le vom păstra vii în amintirea clipelor ce au fost. Fără doar și poate, beatitudinea generală ce ne-a încercat atunci nu ar fi fost posibilă dacă, spre exemplu, vreo  sandală ne-ar fi jenat, ori niște teneși ar fi avut talpa crăpată, sau o pereche de adidași, respectiv mocasini ar fi avut talpa . . . pe cale să ne părăsească. Cine a trecut prin asemenea chinuri, cu siguranță că nici până azi nu a uitat acele trăiri, care pur și simplu nu te lasă a înainta, căci, cu fiecare mișcare a picioarelor, fie chiar și doar de la glezne în jos, tot corpul îți e străbătut de o durere năucitoare, direct proproțională cu cea resimțită în urma străpungerii a o sută de ace ascuțite, toate în același timp și loc. Un mare, mare auch !

Eu, spre exemplu, nu mă pot folosi de bandaje, plasturi și alte chestii asemenea, care au în compoziția lor leocoplast și rivanol, într-o formă sau alta, așa că mă văd nevoită a tot proba papuci, unul după altul, până când, într-adevăr, reușeșsc să-l găsesc pe cel potrivit, care să se plieze perfect pe forma piciorului meu, dar care neapărat trebuie să aibă un asemenea design încât să îmi fie confortabil, căci, în Clujul nostru cel de toate zilele, am foarte mult de umblat per pedes. Astfel, la o căutare amănunțită, am găsit sneakers online, care par a fi o variantă foarte bună, viabilă pentru picioarele mele delicate, dar pretențioase, căci trebuie să fie și frumos și aspectuos prezentate, în condițiile în care nu am un stil vestimentar dezordonat, așa că nici încălțămintea mea nu poate fi aleasă așa, cu una, cu două.

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Alex’andra o cunosc de muuuulţi ani! E printre puţinele bloggeriţe care mi s-au lipit strâns de suflet […]


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

