Un doi în trei, sperăm chiar patru

12 Aprilie 2014 la 11:38 pm | Publicat în Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , ,

kiss me fuck me

Mă trezesc gândindu-mă nu la el, ci la mine cu el. Mă surprind chiar și pe mine cu astfel de fremătări sufletești, care, în ultima vreme, sunt din ce în ce mai prezente în viața mea. Realizez că asta nu sunt eu, sau că, cel puțin, nu ar trebui să fiu pentru că eu pe care o știam nu era deloc așa, deși nici  acea eu nu era tare departe de copilărie. Cu toate astea . . .

Visez cu ochii deschiși la zilele de sâmbătă, în care ne vom trezi leneși la amiază, în care ne vom savura cafeaua împreună, pe care eu o voi face excesiv de dulce, dar el o va înghici cu drag, știind că eu am apăsat butonul filtrului de cafea. Clipesc și cadrul se schimbă: ne iubim ca doi nebuni, mai tineri ca niciodată, cu o poftă crescândă de noi, acolo, jos, în fața oglinzii. Peste masă, evident, sărim, mergem la cumpărături, dar nici noi nu știm ce și de ce luăm, oricum nu vom ajunge să le gătim, căci a doua zi suntem invitați la părinți la masă. Oricum, ne pierdem urma printre oameni, ne camuflăm printre ei, în încercarea de a ne proteja iubirea, de a-i ține pe ei departe de povestea noastră de dragoste. Reușim, mereu izbutim, nici noi nu știm cum, dar ne întoarcem teferi și energizați din nou acasă, acolo unde o luăm de la capăt, unde ne iubim iar și iar, fără să ne săturăm, gustând parcă de fiecare dată mai cu nesaț din fructul ce-a ieșit din noi doi.

Seara, din nou leneși, ne lăsăm ademeniți de pat, pe care-l facem complice la iubirea noastră, după care ne răsfățăm cu un duș tot în doi, la final predânsu-mă în brașele lui puternice, brbătoase, acolo de unde știu că nimeni nu mă va putea lua, căci mâine, mâine e cel mai dulce mâine, mâine e duminică, deci iar leneveala, iubeala și . . .

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

