Bună dimineața, soare ! Zâmbește !

12 Aprilie 2014 la 11:41 am | Postat in Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , ,

mata

Iubitul meu zice că, mai întâi de toate, dimineața, când deschid primul ochi, fac o moacă Grumpy, după care mă bosumflu și abia începând din acest moment mă conectez eu la realitate. Mulți prieteni mi-au mărturisit că fac asemeni mie, așa că dimineața suntem niște morocănoși cu care nu se poate discuta, lucru care musai trebuie schimbat ! În consecință, neștiind când, cum și unde vă veți trezi, ați ptuea să vă începeți ziua cu un zâmbet larg, însă nu prea larg, să nu vă produceți cine știe ce daune și nici să nu înspăimântați persoana de lângă voi. Eu ? Ei bine, eu voi încerca să fiu mai cumunicativă dimineața, căci în primele 2 diminute de la începutul zilei mele sunt cam mutoasă, așa că doar miaun, nu scot practic nicio vorbă, ci doar sunete care exprimă nespusul meu regret față de despărțirea bruscă de plapuma și pernele mele dragi și scumpe.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

