Impact emotional

21 Februarie 2014 la 12:07 pm | Publicat în Copilul din mine | Lasă un comentariu
Etichete: , , , ,

67028_568351709864271_1887922210_n

Surprinzător cum, chiar odată cu trecerea  anilor, unele persoane continuă să-și amintească de noi, exact așa cum obișnuiam să fim ”cândva”.

De multe ori, nici măcar noi nu mai ținem minte cu precizie cum eram, sau, oricum, chiar dacă o facem, ne amintim foarte vag. Ciudat, un străin a memorat mai bine trăirile exteriorizate ale altui străin, decât propriul sine al celui din urmă.

Impactul emoțional, pe care îl avem asupra celor din jur, ar trebui să ne dea de gândit și, în consecință, să acționăm cu o mai mare prudență. Ar fi foarte dureros, peste ani, într-un viitor îndepărtat, în care, am uitat complet de trecutul nostru, să ne trezim c-am gravat prea tare, prea adânc, urme ale propriului orgoliu, ori nepăsare, în peretele fragil al sufletului celui căruia, cândva, îi spuneam ”prieten/ă.”

Îmi place să cred despre mine că nu am produs asemenea daune iremediabile vreunei persoane. Totuși, dacă speranța mea nu e una legitimă, în avans, declar c-aș fi mai mult decât recunoscătoare dacă mi s-ar acorda șansa de a mai repara ceva, cătuși de puțin, în condițiile-n care eu, din fericire, deși ”avariată” din acest punct de vedere, am învățat să trăiesc cu mine, așa cum sunt.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

