Pauză de la învățat

16 Februarie 2014 la 8:54 pm | Publicat în RECOMANDĂRI | 4 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

zuma

Pauzele lungi și dese, cheie marilor succese – o vorbă celebră, foarte cunoscută, în special printre studenți, mai mult sau mai puțin aplicată, cu evidentul exces de zel, caracteristic acestei categorii de persoane.

Nu știu voi cum faceți, dar, eu, la un moment dat, după studiu intens, de o durată considerabilă, nu doar că simt nevoia să fac o binemeritată pauză, dar sunt și conștientă de faptul că, dacă mâna mă doare de la scris/tastat, aia înseamnă că al meu drag și scump creieraș, trebuie să fie la fel de forjat, motiv pentru care, și el, la fel ca mine, trebuie cadorisit cu o pauză de respiro. În consecință, dacă sunt la pc, și, într-un caz fericit, am acces și la net, ori reușesc să prind din zbor vreun pic de semnal wi-fi, atunci cu siguranță intru pe jocuri-gratis.ro, unde voi găsi mai multe mini-jocuri, care mă vor ajuta să mă relaxez, să-mi mut mintea de pe problemele teoretice greoaie cu care mă confruntam până nu demult prin cărțile de la facultate și codurile de legi.

Din multitudinea de jocuri, eu întotdeauna aleg să click-uiesc la Zuma. De ce ?! Pentru că nu presupune foarte mută gândire, pentru că mă ajută să mă coordonez mai bine cu pad-ul, respectiv mouse-ul, pentru că mă face să uit de orice altceva și, de asemenea, pentru că, în trecut, am încercat o pseudoterapie prin Zuma, în sensul că, ori de câte ori eram supărată, abătută, ori, pur și simplu, doream doar să îmi obosesc mintea și ochii pentru a putea adormi, ghici ce, intram pe Zuma. Pentru mine, cel puțin, atunci, în trecut, a dat roade, așa că sunt unele șanse (reale!) să funcționeze și pentru voi, deci de ce n-ați încerca ?!

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ups! nu prea am timp de jocuri, dar pare interesant!

    • Pe mine, într-o perioadă, mă ajuta să mă destresez și, de ce nu, să mă obosesc suficient încât să reușesc să adorm.

  2. valeu , asta-i nou…cum de nu-l stiam tocmai eu….

    • da’ chiar, oare cum de ți-a scăpat ? 😆


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

