Ora exactă

15 Februarie 2014 la 9:23 pm | Publicat în RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , ,

ai intarziat

Țin foarte mult la punctualitate și fac în așa fel încât toți cunoscuții mei, dar absolut toți, să fie conștienți de asta și să ia în considerare acest aspect de fiecare dată când urmează să ne întâlnim. Pe principiul potrivit căruia, dacă eu reușesc nu doar să mă prezint la timp, dar să ajung și mai  repede, am pretenția ca ei, interlocutorii mei, să facă ce-or ști, încât să ajungă măcar la ora stabilită.

În apărarea mea, pot să spun că nu e o manie nefondată; nu am răbdare și asta a fost de când lumea, însă nu sunt chiar absurdă, încât să-mi imaginez că lumea se va schimba pentru a se plia pe preferințele mele. În pofida acestui fapt, așa-zisa mea pretenție, exagerată pentru unii, de teapa celor întârziați, mie, personal, mi se pare o cerință rezonabilă, ce ține de bun simț. Oricum, obsesia asta s-a transmis, în familie, de la bunica, la mama, de la care, mai apoi, la mine. Într-adevăr, se poate spune despre noi trei c-am fi niște maniace, care se uită din secundă-n secundă la ceas, atunci când, stând pe loc, așteaptă pe cineva.

Ok, așa suntem noi, eu și mamele mele, dar tu, sau tu, cum reacționați atunci când, să zicem, stați și nu aveți nimic altceva de făcut decât să numărați minutele, secundele, milisecundele până acul ceasului indică cu exactitate ora la care persoana cu care v-ați dat întâlnire trebuia, dar, totuși, nu e acolo, conform înțelegerii prestabilite ?!

În orice caz, să nu credeți că sun absurdă. Înțeleg, chiar dacă nu-mi prea convine că, deși ne-am înțeles cutare lucru, prin nu știu ce legi universale, el s-ar putea, totuși, să nu fie dus la îndeplinire. Mai ales în era vitezei, în care trăim, în care lucrurile sunt atât de schimbătoare, de la o oră la alta. Așadar, nu mă deranjează, în principiu, să reprogramăm, cu condiția să fiu anunțată din timp, pentru a ști și eu cum să mă reorientez. Astfel, e ușor de înțeles de ce mă crizez atunci când, cu 5 minute înainte de ora întâlnirii, mi se comunică târzia ei contramandare. La fără 5 minute, mai mult ca sigur, eu deja sunt la locul întâlniri, așteptând acolo deja de vreo 5-10 minute. Uite așa, nu doar planul meu se năruie, dar și stomacul meu are fizic de suferit, căci ajung să mă enervez într-un asemenea hal, încât nervii mei se descompun în dureri fizice, cel mai des întâlnite în zona abdominală. Având în vedere toate aceste posibile scenarii, în măsura în care dvs. vă confruntați cu asemenea situații, indiferent de ce parte v-ați afla, fie a întârziatului, fie a celui ce trebuie să îndure consecințele întârzierii, eu vă propun, foarte subtil, să dați o raită pe www.ceasule.ro în vederea achiziționării unui prieten de nădejde, care vă va fi, la propriu, la îndemână, pentru a vă orienta în timp și spațiu, într-o manieră care să arate că nu ați frunzărit degeaba Codul bunelor maniere.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

