Femeie cu chip de inger si suflet de drac

31 Ianuarie 2014 la 11:53 am | Publicat în Personal, Poveste | Lasă un comentariu
Etichete: , , , ,

994676_638066226231833_602080540_n

Stabiliserăm ceva, dar, ca de obicei, tu ai preferat să dai toate planurile peste cap. După cum ai văzut, deși nu te așteptai, nu am făcut nazuri, căci nu vroiam să-ți dau satisfacția de a te hrăni cu miorlăitu-mi caracteristic. Da, știu, te-am surprins. Încă mai pot asta, Ai preferat să joci dur, să mă lași să cred altceva decât, de fapt, simțeai tu, atunci, acolo, în acele momente. Păcat, dragule, însă că, eu nu (mai) cred, așa că mi-a(i) fost mult mai ușor de citit, de interpretat. Drept urmare, te-am lăsat să-ți continui șarada. Păreai atât de fascinat de jocul dintre noi, încât aproape că ai uitat de mine, de faptul că lucrurile, dacă nu eram noi, amândoi, nu te-ar fi interesat, poate, mai deloc.

Ai ajuns să te încurci în propriul rol, de parcă erai un jalnic începător. Cu tact, am reușit să te fac să crezi că tu singur te-ai redresat. Te-ai păcălit singur, arogându-ți toate meritele. Din nou, nu ți-am zis nimic, era o izbândă prea insignifiantă, așa că ți-am făcut-o cadou, toată ție. Circumspect, mă priveai îngrijorat. Te aflai pe teren neutru și nu știai cum să acționezi. Ți-ai dat seama că m-am schimbat, iar acum, că nu mai eram previzibilă, te-am speriat. Te îngrozeau ochii mei. Ți-era teamă de zâmbetul meu calm. Așteptai furtuna, dar nu știai când și unde (te) va lovi. Înnebuneai. Nu doar din căutătura ochilor tăi ți-am simțit nesiguranța, ci și din glas, tu, gentlemanul perfect, cunoscut pentru postura lui impozantă, afișată șarmant de matematic.

M-ai fi întrebat ce urmăream, dar erai conștient și de faptul că, dacă o făceai, mă pierdeai. Nu am nevoie să mă explic ție. Nu ți-am cerut nici ca tu mie. Te-am avertizat că, odată instalată banalitatea oamenilor comuni, tu vei deveni, cel puțin pentru mine, unul dintre ei, cei mulți, iar eu, din respect pentru mine, mă voi vedea nevoită să-mi continui drumul, de astă dată fără tine, luând cu mine doar amintirea a ceea ce am fost cândva.

733992_300250746774048_1096577321_n

Ai continuat să mă tachinezi, că, doar, la asta nu te întrece nimeni. Probabil așa se explică întâlnirile noastre, ca o plăcere bolnăvicioasă a mea. Cum nu reacționam nici la asta, priveai în jur, debusolat. M-ai întrebat dacă mi-e bine. Dragule, cu tine, întotdeauna mi-e bine. Și, oricum, dacă nu, știu să fac să-mi fie. Apoi, ai propus să schimbăm decorul. Te gândeai că, poate, mergând la tine, lucrurile se vor mai schimba, iar eu mi-aș fi reintrat în rol. Evident, nu am făcut-o. Dădeam o reprezentație mută, despre care tu aveai să fii înștiințat abia ulterior. Mi-ai turnat vin, mi-ai aprins o țigară, mentolată, cum ai învățat că îmi place mie. M-ai poftit să mă fac comodă. Dragule, stăteam deja pe una, pe o comodă. În realitate, vezi tu, ai fi vrut să te fac pe tine comod, să te simți în siguranță în compania mea. Erai mult prea îngrijorat ce ceea ce s-ar fi putut întâmpla cu tine, paranoic chiar, așa că te agitai, de colo-colo nemaiștiind cu ce să mă îmbunezi. În tot acest timp, liniștea mă acompania, genele mele se unduiau, iar țigara s-a consumat singură, așa ca tine. Ai propus să ne uităm la un film, am acceptat. Te-ai răzgândit, știai că eu nu eram genul de femeie cu care să te uiți (doar) la un film. M-ai invitat în oraș. Ți-am amintit că tocmai veniserăm de acolo. M-ai întrebat de vin. Era bine ales, era bun, dar preferam să-l savurez, așa ca și pe tine. Ție ți-ai mai turnat un pahar. Te-ai întins după țigări; vroiai să dai foc la ceva, iar o țigară era cea mai la îndemână. M-am oferit să fac eu asta în locul tău, meritai să-mi guști noul ruj. Gândul de a-mi atinge buzele, chiar și așa, te-a agitat, de parcă nu erai tu (deja) destul.

Euforic, ai început să vorbești și mai mult. Curând, aveai să observi că, fără contribuția mea, aveai să epuizezi rapid subiectele. Stresat, mi-ai vorbit chiar și de munca ta, cerându-mi părerea în legătură cu afacerile tale. Dragule, nu te-am învățat până acum că o consultanță bună costă și că eficiența mea nu e deloc ieftină ? Dar tu, continuă, spune-mi tot, vorbește-mi și de ea, dacă tot suntem aici. În seara asta, totul ți-e permis, doar ție. Eu, între timp, am văzut o carte nouă în biblioteca ta. Nu m-am putut abține, m-am ridicat și am plecat în explorare. Încă dinainte să apuc să-i citesc titlul, mi-ai oferit-o cadou. Tipic ! Ai vrut să mă cumperi cu o carte. Aveau să urmeze trandafirii, un parfum și, apoi, o invitație la . . .  Ntz Ntz !

529768_488603117868899_977667805_n

Ai observat că-mi pierd interesul. Căutai să mă stârnești, dar nu întrezăreai nicio reușită. Când m-ai atins, tu ai fost cel care a tresărit, nu eu. Te-ai speriat, tu de tine. Extenuat de atâtea încercări zadarnice, mi-ai indicat dormitorul. Te-am urmat supusă. Poate prea supusă, după mirarea de pe fața ta. Din mijlocul patului, nu mai păream așa cuminte. Mi-ai rânjit cu subînțeles, dar eu ți-am întors doar un surâs cuminte. Toată postura asta angelică, te-a dezarmat. Curând, spășit, mi te-ai alăturat în pat, moment în care ai capitulat. Ca un copil bosumflat, te-ai închis în tine. Sperai să fac ceva, orice, doar să te simți și tu acolo, cu mine. N-am făcut-o. Începeai să te enervezi, dar mai aveai încă răbdare, deși iritarea-ți era evidentă.

– Ce vrei de la mine ? Ce-mi faci ?

– Eu ?! . . . Nimic.

– Tocmai, nimic !

– Și, atunci ?!

– Nu știu ce-i cu tine în seara asta . . .

– Sigur cu mine ? Dar cu tine ?

– Cu mine . . .  ești tu, dar . . . parcă nici n-ai fi . .  . De ce nu vii la mine ?

– Să-ți reamintesc că suntem deja la  . . .

– Termină ! Mă înnebunești !

– Parcă-ți plăcea . . .

– Acum NU !!

– Ciudat . . .

– Ciudat ? Ce e ciudat, în afară de . . . tine ?!!

– E ciudat cum, odată transformată-n femeia docilă, maleabilă și calmă, cea pe care ți-ai dorit-o și mi-ai tot cerut-o mie, acum, ea nu te mai interesează și, mai mult, zici că te-a adus la disperare.

– Hmmmm . . .  nu pot să cred . . . ce mi-ai făcut tu mie . . . Te vreau înapoi . . . pe tine !

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

