6 cadouri de Valentine’s Day pentru el: idei pentru alegeri inspirate

31 Ianuarie 2014 la 9:37 pm | Publicat în RECOMANDĂRI | 12 comentarii
Etichete: , , , ,

Intram in luna dedicata iubirii si, in curand, in febra shoppingului dedicat persoanei iubite.

Pentru ca am vrut sa ma desprind de cadourile clasice si, adeseori, neinspirate cu care ne asaltam iubitii, am cautat cateva idei de cadouri de Valentine’s Day pentru el si iata ce am gasit.

 

Tipul romantic Mizeaza pe cadouri sentimentale. Mergi pe decoratiuni interioare, obiecte handmade, bilete la un film de dragoste, cadouri care sa fac trimitere la momente placute in doi sau o cina la lumina lumanarilor… Sugestie: Un film interesant se anunta “Her”, cu Scarlett Johansson si Joaquin Phoenix, cu premiera in Romania pe 7 februarie.

 

Barbatul pentru care imaginea conteaza Un ceas de mana este o alegere care nu are cum sa dea gres. Interesant ar fi sa-l alegi in functie de personalitatea iubitului tau si sa-i atasezi un mesaj potrivit. Pe un site de barbati scris ca ceasul este la fel de important pentru un barbat, precum sunt pantofii pentru femei, deci atentie maxima! Fa un mic research inainte si alege modelul care se potriveste cel mai bine cu stilul lui.

 

Un tip meticulous, care mestereste mult prin casa, se va bucura de o trusa completa de scule (in mod sigur nu sta rau la capitolul asta, dar imbogatirea colectiei il va face fericit). Sfatul meu este sa mergi cu un prieten cand vrei sa faci aceasta investitie.

 

Un set de ras stilat este potrvit pentru barbatul clasic, care cunoaste valoarea lucrurilor si se inconjoara doar de obiecte de calitate.

 

Un barbat care trebuie sa plece des in calatorii de serviciu o sa se bucure de un set nou-nout de genti de calatorie. Alege-le dupa criterii estetice, dar si practice (in functie de obiectele de care nu se desparte si de felul in care isi organizeaza bagajul).

 

Mizeaza pe pasiuni si nu vei da gres

Cunosc columbofili, barbati pasionati de avioane, de aparate de fotografiat, de pescuit, de lanterne, de monitoare etc. In acest caz, ai noroc – misiunea ta devine mult mai usoara: un cadou care are legatura cu pasiunea lui, nu va trece niciodata neobservat.

In acest caz, cadouri de Valentine’s Day pentru el pot fi carti de specialitate, aparate de fotografiat pe care sa le poata purta la el tot timpul, lanterne LED Lenser, cu tehnologie germana fara cusur, lanterne Nitecore pentru pescuit sau vanatoare – modelele de lanterne Nitecore Chameleon vor fi, cu siguranta, o supriza pentru el – si alte obiecte care au legatura cu domeniul care-l intereseza. In acest fel ii arati ca pasiunile lui conteaza pentru tine si ca le respecti.

 

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Dar ce propui pt cei care nu pun asa mare pret pe partea materiala? Sa stiu si eu la ce sa ma astept. :))

    • Exact la ce sunt sigură că te-ai gândit și tu 😀

      • eu m-am gandit la o carte :)))
        u?

        • De regulă și la mine tot ăla e primul gând 🙂

          • exaaact 🙂
            nu cred nici in o mie de ani :))
            o femeie sa gandeasca precum un barbat? imposibil :))

            • Da, știu, sunt o ciudățică, mi se spune des 😀 dar, referitor la carte, într-adevăr, chiar așa gândesc. Apoi, ar urma ceva set de pix+stilou elegant, personalizat. Păcat însă că, știind astea despre mine, prietenilor mei le e foarte ușor să-mi aleagă un cadou 😦

              • ti se spune, dar tu nu crezi ca esti ciudatica :))
                esti doar aspirationala 🙂
                in rest femeile pun mare pret pe cadouri ca pe o extensie a sentimentelor
                doar ca barbatii nu gandesc asa
                eu as alege doar cartea; scriu doar pe laptop
                sunt adeptul stilului minimalist 🙂

                • În ultimul an, abia dacă m-am mai atins de pixuri, de stilou nici nu mai zic, însă îmi place să le admir, măcar să le dezmierd cu privirea 😀

                  • eu ti-as darui o pana de aur; poate asa vei simti imboldul sa te autodepasesti in scris :)))
                    gata ca mi-a secat inspiratia :))

                    • Suficient :)) Nighty night !

  2. Cred ca cel mai frumos cadou ar fi un weekend romantic, undeva doar voi doi!

    • Cred că, de altfel, e și în topul opțiunilor.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

