Invidia – cel mai urat machiaj al femeii, ii degradeaza nu doar fata, dar si sufletul

28 Ianuarie 2014 la 7:08 pm | Publicat în Viaţa de student | 4 comentarii
Etichete: , , , , ,

481081_394763910655113_2074717511_n

Mă cauți cu privirea, sperând ca eu să fiu acolo, să te poți lipi iar de mine. Nu sunt o fire drăgăstoasă, nu am manifestări excesive, iar tu știi deja asta despre mine. Din cauza purtărilor tale agasante, am ajuns să te ocolesc, să mă prefac mult prea ocupată cu mine și cu tot ce mă înconjoară, doar pentru a scăpa de tine. Da, știu că și tu faci parte, în mod forțat, din universul meu zilnic. Mai știu și că, în următoarea perioadă, nu am cum să te fac să te detașezi de mine, deci vom continua să conviețuim împreună, la fel ca până acum, cu bune, cu rele, chiar cu prețul resemnării mele.

Te simt cum mă urmărești și cum mă studiezi. Încerci să fii ca mine, dar, vezi și tu, îți iasă atât de prost. Nu vom semăna niciodată, iar tu, într-un final, va trebui să accepți asta. Nu mă  mai căuta ! Sperând la bucăți din mine, tu îți faci rău, căci ele nu te vor ajuta să întregești puzzle-ul din tine. Atât timp cât încă te încăpățânezi să cauți la exterior ceea ce lipsește în și din tine, vei rămâne același tablou kitschos, pe care ni l-ai prezentat încă din prima zi a ceea ce urma să fie contingența drumurilor noastre.

Nu sunt numai  a ta. Nu-ți aparțin. Eu nici măcar nu te vreau, doar vezi că nu te caut și nu te includ în planurile mele. Dacă, totuși, o fac, e pentru că nu am altă opțiune, căci contextul și circumstanțele nu țin, din nefericire, întotdeauna cu mine, iar tu, nu-mi dai de ales. Dacă vine altcineva la mine, te rog, respectă-ne intimitatea, nu îl/o agasa, așa cum faci cu mine, în disperarea ta de a-i atrage atenția.

Știu că te doare, dar, nimănui nu-i pasă, sincer, de problemele și frustrările tale. Dacă cineva îți demonstrează contrariul, e pentru că are un interes, ori pentru că, prin facerea de bine ție, va obține, la schimb, ceva, chiar și pe plan personal, spiritual. Nu te îngrijora (nu mai mult decât deja o faci), de data asta, chiar nu ești tu de vină, așa se întâmplă cu noi toți. Suntem prea ocupați cu noi, cu întrebările noastre fără răspunsuri care să ne convină și care să ne liniștească, așa încât nu ne mai permitem să ne irosim puțina energie rămasă . . . pe tine. Prietenii mei, nu vor deveni vreodată ai tăi. Ei doar te compătimesc, însă sunt prea politicoși să ți-o spună. Dacă, după ce vedem  evidentele-ți strădanii de a te băga în viețile noastre, îți dăm și ție un dram din timpul nostru și așa limitat, nu ne sufoca, îți repet, nu anticipa o eventuală repetare a scenariului, căci n-o vei primi și nu va mai exista o dată viitoare, dacă tu vei continua să te comporți așa !

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mai ales sufletul….

  2. Bună dimineața și bine te-am găsit! 🙂

    • O zi frumoasă și ție, Petru ! Bine ai venit ! 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

