De la mine, din mine, mă dau ție

24 Ianuarie 2014 la 2:21 pm | Publicat în Personal | 5 comentarii
Etichete: , , ,

1441585_1377614409158620_836056960_n

În jurul meu, din ce în ce mai mulți oameni triști. Sobrietatea a ajuns cea mai în trend haină, care e îmbrăcată zilnic. Marea majoritate a semenilor mei, au uitat ce gust are fericirea. Ei nu mai știu să se îmbete cu viață. Aleg să o ocolească, de parcă ar fi o poșircă ieftină, mult prea tare pentru îngerul slab din ei, care i-ar nimici de la prima gură.

Prea mulți bărbați se îndrăgostesc de zâmbetul meu, comparativ cu numărul celor care o făceau înainte. Inițial, am crezut că mi se pare, dar complimentele s-au înmulțit de la o zi la alta, cu evidente referiri la zâmbetul meu, la dantură, la buze și la tot ceea ce semnifică mimica feței în momentele în care, zic ei, radiez de (mai mult sau mai puțină) fericire.

Deși nu neg că-mi place să fiu flatată, la fel ca oricărei femei, care-și caută confirmările de care ea are nevoie în ochii celorlalți, complimentele lor, în mod neașteptat, surprinzător chiar și pentru mine, m-au întristat. Am ajuns la concluzia că ei văd în mine exact ceea ce lor le lipsește, deși nici eu nu pot afirma că am din belșug. Cum eu sunt, în cele mai multe cazuri, o risipitoare, plăcându-mi să trăiesc pe picior mare, prefer să nu mă cenzurez, să nu fiu cumpătată, așa că, la capitolul zâmbete, dau tot ce am și dau fără măsură, chit că dau din mine, de la mine.

Mă bucură faptul că au reușit să treacă de la carnala scanare a formelor mele conturate, la lucruri mai subtile, precum un surâs, o ocheadă, ori o intriga(n)tă ridicare de sprânceană. Plăcut surprinsă de noile lor preocupări vis-a-vis de mine, mă las mai ușor studiată. Prin asta, le urmăresc și eu reacțiile, ceea ce-mi convine de minune, căci, astfel, avem un troc echilibrat și nu simt că profit de ei. Cu toate că,  s-ar zice că, prin ei, mă văd pe mine, eu mă cunosc prea bine deja, așa că, prin mine, eu îi văd pe ei. Mulți îmi par niște ființe triste, care, odată ce eu mă ridic de la masă, se vor întoarce la butonatul telefoanelor lor deștepte, păstrând doar amintea unei conversații plăcute, în compania unei fete care vorbea și zâmbea mult . . .

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Frumoasa disectie a propriilor tale preocupari.
    Numarul confirmarilor este direct proportional cu numarul barbatilor pe care ii vei inalni. Faptul ca acesti barbati se intorc mereu la ecranele tactile ar trebui sa-ti dea de gandit. S-ar parea ca s-au obisnuit prea mult cu consumabilele. Ca sunt tristi sau voiosi, asta prea putin conteaza. Esenta ar sta intr-unul singur. Deduc, dar s-ar putea sa gresesc, ca nu l-ai gasit, pt ca in ochii oricarei femei greu se contureaza acel mascul primordial 🙂

    Scrierea ta este fluenta si cu multe intelesuri ceea ce ii sporeste valoarea. Keep going. 🙂

    • Eu, spre deosebire de ei, nu caut ceva anume, dar observ cu fiecare ocazie.
      Înțelesuri, așa cum ai semnalat și tu, sunt felurite, fiecare putându-le interpreta după propriul plac, respectiv scenariu.
      ps: Welcome !

  2. cu alte cuvinte totul e sub ochii nostri
    eu ma apuc sa fac mozaicul :))
    multumesc!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

