Cerșitul de atenție – o stare de spirit

16 Ianuarie 2014 la 9:16 pm | Publicat în Personal, Viaţa de student | Lasă un comentariu
Etichete: , , , ,

1375726_380049178793253_965724222_n

Draga mea,

e omenește să ai nevoie continuă de atenție, însă e inadecvat să o ceri în halul în care o faci tu. Faptul că, spre norocul tău, există o persoană în viața ta, care-ți permite să te comporți într-un mod deloc de admirat, nu înseamnă că noi, restul, îți vom tolera, la fel, toate ieșirile astea comportamentale, pe care, sinceri să fim, nu le-am înghițit din prima clipă-n care ți-ai arătat adevărata față, sau, de fapt, lipsa ei și a caracterului.

Oportunismul ce zace în tine, nu e nici pe departe la fel de încântător pe cât ai tu impresia că este. Dacă tu, în lumea ta rozosină, crezi că ești o ființă plăcută, care stârnește interesul cuiva, amintește-ți, draga mea, ce dramă existențială-ți manifești tu cu fiecare ocazie. Ești atât de tristă, cu toată ființa ta, încât ne plictisești. Aceleași mieuneli, deloc drăgălașe, care se tot repetă, ca un ecou răgușit, care ne zgârie nu numai timpanul, dar ne face chiar și buna dispoziție să pălească, în fața smiorcăielilor tale agasante.

E ok chiar și să profiți, să fii o arivistă, dar trebuie făcută diferențierea următoare: de șanse, de momente, de situații-cheie se profită, de oameni BA! Când eram mai mică, am auzit eu o vorbă, care, mie personal, mi-e tare dragă, și anume: ”Nu-ți bate joc de nimeni, că pentru fiecare plânge câte o mamă!”

Draga mea, cândva, nu știu când, într-o zi în care mă voi simți eu darnică, atât de bunuță încât să împărțășesc cu tine din mentalitatea mea, îți voi explica toate astea și, cu toată răbdarea pe care, și așa, nu o prea posed, jur că mă voi strădui, la nevoie, și să-ți desenez dacă, în continuare, vei fi mai grea de cap și nu te vei prinde din prima de lucrurile exagerat de evidente.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

