Triumvirat amoros

9 Ianuarie 2014 la 2:39 am | Publicat în Poveste, Sasha | Lasă un comentariu

59508_413481912059891_1470463374_n

Ai auzit ? Da ? Și eu. Știai că vine, așa-i ?  Bun. Și acum ? Ce fac(em) ? Continuăm, sau . . . ?! De ce ești așa, de ce trebuie să te comporți astfel tocmai cu mine, cu noi, cu ea ? Nu, nu-mi spune, eu știu deja, dar prefer să mă mint, să te văd așa cum mi-aș dori să fie un viitor el, căci prezentul din tine mă dezgustă când o văd. Dar ea, sărmana, nu mă vede, sau, la fel ca mine, închide ochii și alege să nu o facă. Oare ce trebuie să fie în sufletul ei ? Dar, la urma urmei, oare mai are unul, oare i-ai mai permis răsfățul ăsta, să-și păstreze sufletul pentru sine ? O bestie ca tine n-ar fi atât de darnică, nu cu ea, nu în viața asta, știu eu prea bine, din moment ce eu am ajuns să fiu cea mai neînsuflețită, cea mai neimpresionată de toate minunile astea mici, mici, ce ne alcătuiesc viața. Existența noastră, deși comună, ne separă atât de mult, căci sunt clipe în care, deși întinsă lângă tine, parcă o văd pe ea și simt cum ne condamnă, cum ne ucide din priviri, cum își înăbușe acel urlet mut, pe care tu ai avut grijă să i-l sugrumi la primul act de timidă revoltă din partea ei.

M-ai făcut complicea ta și nici măcar nu m-ai lăsat să te refuz. Am cedat înainte să mi-o ceri și, ciudat, nu-mi pare deloc rău, deși știu că așa ar trebui, așa ar fi corect, însă corectitudinea n-a fost niciodată o haină pe care să vreau să o îmbrac, căci am preferat să stau goală, față în față cu minciuna asta de-o trăim în doi. De fapt, în trei, doar că unul dintre noi nu vrea să recunoască . . . încă.

sasha signature

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

