Trac emotional

19 Decembrie 2013 la 4:29 am | Publicat în Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , ,

262587_283737655095411_512421832_n

Mă uit la tine și n-am cuvinte să exprim ce simt. Răbdător, mă aștepți, căci ai pretenții, deci aștepți de la mine ! Eu, în schimb, am obosit să mă tot schimb, să mă străduiesc, să-ți arăt că simt. De ce ai nevoie de dovezi, când simți și tu că simt ? Ce dacă nu știi niciodată cu exactitate ce anume simt ? Ai impresia că eu măcar știu ? Nu, dragule, nici eu nu posed această superputere și, poate, chiar ăsta e farmecul felului meu de  a fi. Dacă, din când în când, eu îmi acord mie libertatea de a nu mă lua prea în serios, de ce n-o faci și tu ? Posibil să fii mai fericit așa, să mă înțelegi mai bine, să trăim mai ușor, căci totul a devenit cam apăsător, iar tu, pentru mine, știi prea bine ce înseamnă asta, iar dacă, norocosule, încă n-ai aflat, nu ți-o dori, căci nu-ți va plăcea de vei descoperi . . .

ps: ironic, încă-mi poartă numele 🙂 . . . 

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

