Logica ilogica

14 Decembrie 2013 la 11:11 am | Postat in Aberatii Nocturne | 2 comentarii
Etichete: , ,

9639_467073873366436_1220349568_n

Mă întrebi de ce. Tragi de mine în speranța unui răspuns pe care mintea ta să-l poată accepta. Mă bruschezi. Mă șantajezi, mă ameninți. Vezi că nimic nu mă scoate din zona mea de confort. Te enervează asta, te enervez și eu, dar, totuși, nu suficient pentru a mă abandona, pentru a scăpa de mine, să rămân singură, să mă lași pustiită, de izbeliște, așa cum știu că gândești c-aș merita. Dar nu, la pachet cu nervii tăi, vine și încăpățânarea-ți caracteristică, aia de te ține ca scaiul după mine, în sensul bun. Ești mai lipicios ca de obicei, mai drăgăstos, cu toate că ochii tăi emană văpăi, flăcări de care, deși încerc, nu mă pot feri, căci ele-s ațintite spre mine.

Îmi ordoni să-ți ofer certitudini, eu, tocmai eu . . . Le vrei, le meriți, dar nu le vei primi, nu acum, nu de la mine. Te-am rugat frumos să nu-mi ceri imposibilul, să n-aștepți să primești ceea ce n-am de oferit. Nu vrei să înțelegi. În continuare, te opui logicii mele deloc simple. Nu am cum să-ți mai explic. De data asta, chiar nu am cuvintele la mine, în plus, nici n-am de unde să fac rost de altele, căci mi-am amanetat gândurile și simțurile pentru cele de data trecută. Acum, așa goală cum am rămas, mă mai am doar pe mine, ori sper că ți-e clar că, mai mult de atât, de la, din mine, n-am cum să dau mai departe, căci totul s-ar risipi, m-aș dispersa eu cu bună știință, ori nu-s chiar așa dezaxată, nu încă.

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. În noaptea următoare îmi şoptea Manole în vis: „dacă tu reuşeşti să compui o melodie pe textul baladei populare Pe Argeş în jos, care să fie demnă ca piesă de titlu a operei rock care-mi poartă numele şi care să-mi şi placă, iţi încredinţez creaţia muzicală a întregii opere“.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

