Drogat cu si de tine

9 Decembrie 2013 la 1:31 pm | Publicat în Poveste | Lasă un comentariu
Etichete: , ,

553971_450224558409156_175600643_n

Tu vii, vii ca un drogat, așa cum ai făcut-o ieri și așa cum, speri tu, vei putea să vii și mâine și poimâine și-n toate săptămânile, lunile ce vor urma. Adulmeci mirosul și te lași pur și simplu tras de el, după el. Ce siguranță ai tu că, într-adevăr, vei ajunge la destinația dorită ?! Sau, poate, tocmai asta te întărâtă și mai tare ?!

Ce speri să găsești odată ajuns aici ? Pe cine ? Crezi că e unica rută, sau ai vrut o alta, ocolitoare, care să te lase să te pregătești, să te ațâți tu pe tine, până să ajungi la . . . ? De ce drumurile astea interminabile, când ai putea veni direct pe calea pe care o cunoști atât de bine ? De fapt, pentru cine e toată joaca asta, pentru tine, sau pentru . . . Dar, taci, te rog să taci, nu-mi zice, nu-mi lua bucuria asta, mai lasă-mă, te rog, mai lasă-mă puțin, să mă alint, să mă alinți, căci te las să privești, să te uiți cum miaun, cum mă arcuiesc, așa cum îți place ție și știu că poftești !

Ți-ai amintit și tu de panglica aia roșie ? Da, ți-a plăcut ? Bineînțeles că da, doar am fost acolo, să asist, să observ, să înregistrez tot, tot. Ochii minții mele nu se înșeală niciodată, la fel cum, cel puțin atunci, nu au făcut-o nici simțurile tale, căci (m-)ai văzut/simțit și tu, s-a meritat osteneala și îndelunga așteptare. Chiar dacă ai fost tachinat, te-ai jucat și ți-a plăcit, iar tu, dragule, ai conchis că asta a fost cel mai important, mă rog, pentru tine, căci pentru mine . . .

sasha signature

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

