Opusele se atrag, ca, mai apoi, sa se retraga

3 Decembrie 2013 la 12:11 pm | Publicat în Personal, Sasha | 3 comentarii
Etichete: , , ,

44396_242677685863737_1036102030_n

In seara asta, ca-n multe alte seri, iar am facut pe imbufnata. Amandoi stim ca, de fapt, nu doar ca nu aveam vreun motiv real de suparare, dar, in fond, nici nu eram. Asadar, departe de mine gandul. Oricum, nu m-as putea supara pe tine, nu atunci, ca acum, cand esti asa aprins si, totusi, moale si dulce din priviri.

Cu toate astea insa, eu, in copilaria mea, mi-am continuat jocul asta infantil, prostesc de-a dreptul, bazandu-ma doar pe faptul ca, la fel ca altii dinaintea ta, tu ma vei adora, asa cum ai facut-o pana acum. In mojicia mea, am uitat ca, poate, la un moment dat, tot muntele ala de rabdare de care tu dispui, se va narui, fix sub ochii mei mari si inlacrimati. Pierzand din vedere acest aspect, practic, eu mi te-am pierdut pe tine, fara chiar sa pot sa fac ceva care sa te intoarca din hotararea ta de a abandona totul.

Ca de obicei, prea zapacita, in imaginatia mea zglobie, nici macar nu mi s-a conturat ipostaza asta. Tu, evident, mai copilut ca mine, nu ma vei crede. In schimb, ei, ceilalti, antecesorii tai, dupa ce, la randul lor, le-a luat ceva timp pana sa ma inteleaga, vor sta marturie vie a enervantei mele naivitati, pur caracteristica oamenilor exagerat de rationali, care-si gasesc cele mai proaste momente sa fie visatori, ca cel de acum.

Uluita, nu voi reactiona in niciun fel, iar pe tine  asta te va enerva si mai tare. Va fi momentul tau, clipa in care vei astepta si vei dori sa las garda jos, sa trag de tine, sa te vrajesc asa cum am facut de prima data : prin si din cuvinte. De data asta insa, in loc sa fiu femeia de care te-ai indragostit, eu ma voi copilari in ultimul hal. Acum, tu nu vei mai gasi asta dragalas, ci de-a dreptul iritant, iar eu nu-ti voi mai putea reprosa nimic, nici macar sa te tachinez.

Si, uite asa, lucrurile vor ramane suspendate in nori de fum, mucuri de tigara si mult prea mult scrum. Nu vom avea nici macar ocazia sa vorbim, sa stabilim, caci tu, socat de-a mea purtare, de cutezanta asta jignitoare, profund mahnit si ranit, vei scoate bestia din mine, care nu cunoaste pic de feminitate, nici candoare si nici ardoare pentru sufletul tau sangerand. Si, uite asa, inca o poveste se va termina, inainte de a fi scrisa pana la final.

Eu aici, tu acolo, mereu separati, mereu departe unul de altul, asa cum, oricum, se arata de la inceput, in fiecare poveste, care pare a se grabi a incepe, inca dinainte ca insusi protagonistii ei sa fie pregatiti de a intra unul in viata celuilalt. 

sasha signature

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Frumoasa postare !

  2. Și totuși de ce nu se poate și cu final fericit?

    • De data asta, așa a fost să fie, poate data viitoare 😛


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

