Cadou duminical

24 Noiembrie 2013 la 11:07 pm | Publicat în Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , ,

16311_10200648339514757_848044408_n

Somnoroasă, m-am trezit. Mă durea. Tare. Intermitent. Aveam nevoie de medicament, iar pentru asta, întotdeauna ai fost tu acolo, să știi ce și cum și, mai ales, când și cât. Azi dimineață am observat că nu erai în pat. Bâjbâind prin casă, am început să te caut. Curând, aveam să înțeleg că, din nou, mă așteapta o altă duminică posomorâtă, doar eu cu ceața, de afară, din mine, de pe ochii mei.

Resemnată, mi-am luat gândul de la tine, preconizam că nu ne vom vedea prea curând. Totuși, ți-am dat un mesaj din care să înțelegi că aveam nevoie de tine și că doar tu puteai veni pentru problema respectivă. Mi-ar mai fi trebuit și un rulou cu frișcă, dar n-am vrut să mă întind, oricum te-am convins deja cât sunt de mofturoasă și pretențioasă, în special dumineața, când, așa cum zici tu,  ”nu mi-am împlinit somnul.”

La fel de somnoroasă, m-am trântit la loc în pat. Cu durerea la purtător, am adormit în răcoarea dimineții. Picioarele îmi erau înghețate, iar tu știi ce înseamnă asta. Per ansamblu, cu siguranță-ți poți da seama cum mă simțeam. În fine, nu rețin cum am intrat în starea de visare, deci cu siguranță a fost ceva pe modul super rapid. Apoi, am avut un amalgam de vise, nici acum nu am reușit să le descâlcesc și să le dibuiesc fiecăruia însemnătatea. *sigh*

După vreo 2 ore, nu la fel de somnoroasă ca prima dată, m-am trezit și, spre surprinderea mea, mi-am schimbat percepția asupra zilei ce avea să vină. Cum așa ?! Datorită ție, evident, ca de obicei. Deși era ultimul lucru la care m-aș fi așteptat, la mine pe birou, trona un superb trandafir roșu. Lângă el, 4 bombonele de ciocolată, care se pun de Crăciun în brad. Păcat că n-ai fost lângă mine, să-mi surprinzi uimirea și încântarea. Cunoscând problemele mele de exprimare a emoțiilor, până și eu m-am surprins pe mine surprinzând-mi reacțiile. Instant, am alergat după tine, să-ți zic, să mă vezi, să-ți mulțumesc. :mrgreen:

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

